پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۱۵
|
کد خبر: ۲۰۹۷
دکتر فرشاد دشتی گفت: برای ترم جاری ۹۷۲ طوری برنامه ریزی شده است، که امتحانات پایان‌ترم با ماه مبارک رمضان تداخل ندارد و فشرده برگزار نمی‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

دکتر فرشاد دشتی مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی سینا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، اظهار کرد:در راستای بهبود تقویم آموزشی برنامه ریزی های صورت گرفته، قبل از پایان سال 97، دانشجویان تا ۲۳ اسفندماه ملزم به حضور در کلاس هستند و پس از آن تا انتهای سال کلاس تشکیل نمی‌شود و دانشجویان غیربومی می توانند با آسودگی خاطر برای عزیمت به شهرهای خود و رزرو بلیط اقدام نمایند.

وی یادآور شد: به گونه ای برنامه‌ریزی شده است که امتحانات پایان‌ترم با ماه مبارک رمضان تداخل نداشته و فشرده نباشد؛ پایان کلاس‌ها در انتهای ماه مبارک رمضان در سال 98 است و امتحانات پایان ترم از تاریخ ۲۵ خرداد الی ۱۰ تیر ماه برگزار خواهد شد؛ البته برخی از امتحانات عملی در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی سینا افزود: لازم به ذکر است که در ترم جاری بازه امتحانات میان ترم بیشتر شده و اساتید از ۱۸ اسفند تا ۲۵ اردیبهشت می توانند آزمون میان ترم را برگزار نمایند.

وی عنوان کرد: دانشجویان گرامی لازم است حتما تاییدیه انتخاب واحد خود را در سایت مشاهده و آن را دریافت کنند، تا اگر با مشکل عدم دریافت درس مواجه بودند، بتوانند با آموزش دانشکده خود صحبت کرده و مشکل را حل کنند.

دکتر دشتی در ادامه توصیه کرد: دانشجویان عزیز سعی کنند برنامه ریزی مناسبی برای این ترم داشته باشند و در وقفه تعطیلات عید نوروز از درس فاصله نگیرند؛ همچنین سعی کنند غیبت‌های خود را برای مواقع اضطراری نگه ‌دارند و با استفاده از کد ۱۹۵۰ آمار غیبت‌های خود را در سامانه گلستان مشاهده و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند، زیرا زمانی که غیبت‌های دانشجو از حد مجاز بیشتر شود، سامانه به صورت خودکار درس را حذف نموده و برای درس مذکور نمره صفر منظور خواهد شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی سینا در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویانی که خواهان انتقالی یا مهمان در دانشگاه دیگری هستند در اردیبهشت ماه 98 با مراجعه به سامانه وزارت علوم، درخواست انتقالی یا مهمانی خود را ثبت کنند؛ افرادی که خواهان کارآموزی تابستانه هستند نیز، در بازه زمانی اردیبهشت ماه 98 اقدام کنند.

خبرنگار: میرزایی

عکس: امینی

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست