پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۰۶
|
کد خبر: ۲۱۷۷
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه بوعلي سينا، در دیدار با خانواده شهید محمد شهبازي بيان كرد: هر روز برای ما روز شهید است و ما باید پاسخگوی خون شهدا و فداکاری خانواده های شهدا باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت الاسلام والمسلمین علي محمد عباسی، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه بوعلي سينا، در دیدار با خانواده شهید محمد شهبازي بيان كرد: خدای بزرگ توفیق داد كه در محضر این خانواده شهید حضور پیدا کنیم تا یادآور از جان گذشتگی ها و فداکاری هاي ایثارگران عزیزمان و شهدای گرانقدر باشيم، چراكه همه دستاوردهاي بزرگ، امنیت و آسایش رفاهی که ملت عزیزمان دارند را مديون اين بزرگواران هستيم.

وي افزود: روز ٢٢ اسفند، به نام بزرگداشت شهدا به طور نمادین نامگذاری شده است ولی هر روز برای ما روز شهید است.

عباسي اظهار داشت: طبق فرموده امام خميني(ره)، اگر این جانفشانی ها و ایثارگری ها فراموش شود مطمئنا همه ما دچار عذاب قعر الهی خواهیم شد.

وي اضافه كرد: خود خانواده شهدا هم ایثارگری هایی داشتند و سختی هایی را بعد از شهادت عزیزانشان در فضای خانواده دچار شدند و بعضا دچار بی مهری ها و کملطفی ها شدند؛ ما در کنار پاسخگویی خون این شهیدان می بایست پاسخگوی خانواده های شهدا هم باشیم که بسيار از خود گذشتگی داشتند.

مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه بوعلي سينا تشريح كرد: غرض از این دیدار این بود که یاد و نام شهدا و شهید شهبازی را گرامی بداریم و براي ما تلنگری باشد تا راه را گم نکنیم و بدانیم مدیون خون چه کسانی هستیم که در راستای بندگی خداوند و پیروی صادقانه از اهل بیت و آرمان های امام و شهدا بتوانیم با استواری و پایداری بیشتری قدم برداریم و خدمت رسانی به دانشگاهیان و انقلابمان بتواند افزایش و توسعه پیدا کند.

خبرنگار: تقوائي

عکس: بختیاری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست