پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۹۳
|
کد خبر: ۲۳۱
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزش فن مناظره ویژه دانشجویان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری کارگاه آموزش فن مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان همدان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
فاطمه عزیزی هرمز در گفتگو با پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، بسنا، اظهار کرد: این کارگاه به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود و منطق و استدلال، مهارت‌های ارتباطی، فن بیان و سخنرانی از جمله مهارت‌هایی است که به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این کارگاه سعی شده دانشجویان با مسابقات و اصول علمی مناظره، مهارت‌های پایه‌ای مربوط به استدلال، مدل‌های مختلف مسابقه مناظره در جهان و ساختار اجرایی مسابقات مناظره آشنا شوند.
عزیزی هرمز خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه به دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در راهروی اصلی دانشکده علوم دانشگاه بوعلی یا دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند.
وی ادامه داد: این کارگاه یکشنبه 13 اسفندماه از ساعت 9 تا 12 با حضور حجت الاسلام حسینی یمین برگزار می‌شود و دانشجویان برای شرکت در مسابقات ملی مناظره آماده خواهند شد.
عزیزی هرمز با اشاره به سومین سال برگزاری مسابقات مناظره در همدان، گفت: سال گذشته این مسابقات با استقبال خوب دانشجویان برگزار شد و عنوان نخست به تیم فصیح دانشگاه بوعلی اختصاص یافت و به مرحله منطقه‌ای رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو