پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۰۴
|
کد خبر: ۲۳۵۶
رئیس دانشگاه بوعلی سینا در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: باید تلاش کنیم تا علم را به فناوری و فناوری را به ثروت تبدیل کنیم که این هدف با تلاش همه ما حاصل می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار دانشگاه بوعلی سینا، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در همایش بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه که به همت ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه برگزار شد، گفت: این روزها که در تلاقی با میلاد امام حسن (ع) و ماه مبارک رمضان است، فرصت مناسبی تا به تزکیه نفس و خودسازی بپردازمیم؛

وی افزود: اما روزهای ابتدایی خرداد یادآور مناسبت عظیم ملی مذهبی فتح شکوهمند خرمشهر است که یک رخداد بزرگ الهی محسوب می‌شود و بسیار ارزشمند است و به عنوان یک درس از تلاش و ‌مقاومت در حافظه تاریخ خواهد ماند.

محمدی فر بیان کرد: خانواده معزز شهدا و ایثارگر دین بزرگی بر گردن تک تک ما دارند و ما این مناسبت ها را به جهت خون‌هایی که به انقلاب تقدیم شد و آرامش اکنونمان مرهون خون آن شهیدان عزیز است، تکریم می‌کنیم.

وی گفت: دانشگاه بوعلی سینا صاحب افتخارات بسیاری است که با تلاش تک تک دانشجویان و اساتید حاصل شده‌ است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا تشریح کرد: دانشگاه باید محیطی برای پرورش، آموزش و خلاقیت باشد که ما این مراحل را پشت سر گذاشتیم و اکنون رتبه ۱۵ تولید علم را در جهان داریم و در دهه اخیر در تولیدات علمی مقام اول دنیا را کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا علم را به فناوری و فناوری را به ثروت تبدیل کنیم که این هدف با تلاش همه ما حاصل می‌شود؛ توقع می‌رود که به صورت جدی پژوهش هدفمند انجام دهیم.

دکتر محمدی فر عنوان کرد: دشمن می‌گوید جنگ من، جنگ اقتصادی است و در این جنگ اقتصادی باید از دانش فنی استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش همکاران، اساتید و دانشجویان در این عرصه هم موفق باشیم و کشور ما کماکان در عرصه تاریخ بدرخشد.

خبرنگار: میرزایی

عکس: بختیاری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست