پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۲۲
|
کد خبر: ۲۳۸
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه بوعلی سینا در جشن روز مهندس:

دانشجوی مهندسی می تواند مؤثرترین دانشجوی دانشگاه باشد

دکتر علی عربی در جشن روز مهندس ویژه دانشجویان دانشکده مهندسی، گفت: مهندس کسی است که می‌تواند اندازه‌گیری کند و حتی در رشته‌های علوم انسانی نیز حضور داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسن علی عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه بوعلی سینا، غروب امروز، در جشن روز مهندس ویژه دانشجویان دانشکده مهندسی در سالن شهید چمران، دانشجویان دانشکده مهندسی را از باهوش‌ترین افراد دانشگاه بوعلی سینا نام برده و افزود: مهندس کسی است که می‌تواند اندازه‌گیری کند و حتی در رشته‌های علوم انسانی نیز حضور داشته باشد و لازم به ذکر است که دانشجوی مهندسی می تواند مؤثرترین دانشجوی دانشگاه باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تأثیر را در پیشرفت علم، مهندسین دانشکده مهندسی دارند و این به دلیل این است که سازنده و مخترع دستگاه‌های اندازه‌گیری‌اند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: در جامعه از مهندسین انتظار بالایی می‌رود و باید تأثیرگذار و متخصص درزمینهٔ کاری خود باشند.

دکتر علی عربی بابیان اینکه دانشگاه بوعلی سینا در بین دانشگاه‌های کشور رتبه‌ 9ام کشور را دارا است، تأکید کرد: این رتبه دانشگاه حاصل زحمات کارمندان، دانشجویان و اساتید است و باید برای حفظ و ارتقاء آن تلاش کنیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو