پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۲۰
|
کد خبر: ۲۴۳۵
دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در دیدار با پرسنل روابط عمومی دانشگاه تأکید کرد: تعهد و وجود اخلاق حرفه ای از اصول اساسی پیشرفت در جامعه است؛ چراکه اگر مهندسین، پزشکان، اساتید، معلمان و کسانی که با بنا و اساس مسائل سروکار دارند، به درستی کار خود را انجام دهند، آنگاه جامعه به سوی پیشرفت و سلامت حرکت خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا به مناسبت روز روابط عمومی، با پرسنل روابط عمومی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این جلسه اظهار داشت: لازم است همه اساتید، دانشجویان، روحانیون، فرهیختگان و عموم اقشار جامعه حرکت در مسیر اخلاق را آغاز کرده و در راستای اخلاق حرکت کنیم.

محمدی فر افزود: تعهد و وجود اخلاق حرفه ای از اصول اساسی پیشرفت در جامعه است؛ چراکه اگر مهندسین، پزشکان، اساتید، معلمان و کسانی که با بنا و اساس مسائل سروکار دارند، به درستی کار خود را انجام دهند، آنگاه جامعه به سوی پیشرفت و سلامت حرکت خواهد کرد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا تأکید کرد: در جامعه امروزی مردم ما به راحتی یکدیگر را قضاوت می کنند و این قضاوت ها متاسفانه جوّ نامتناسبی را برای کشور ایجاد می کند که تبعات آن نیز متوجه خود مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دروغ و ریا متاسفانه بعضا ارزش پیدا کرده و بسیار نیز خطرناک است؛ درمقابل اگر فرهنگ صداقت و راستی که از آموزه های زیبای فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی است، رواج پیدا کند، خیلی از مشکلات درونی جامعه و مردم حل خواهد شد.

یعقوب محمدی فر تصریح کرد: همه ما مسؤول هستیم و باید در کنار هم و یکپارچه کار کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: هرگاه در تاریخ به نقطه صفر رسیدیم، آنگاه بود که از ظرفیت های جامعه و مردم استفاده نکردیم.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا بیان داشت: علت پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در 40 سال اخیر، استفاده از ظرفیت فوق العاده مردم و همین رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در توصیه به دست اندرکاران خبرگزاری بسنا نیز گفت: انتشار اخبرا درست از ضروریات جامعه است وهرگاه توانستیم اخبار صحیح منتشر کنیم، در سلامت فکری جامعه نیز گام برداشته ایم.

محمدی فر ادامه داد: روابط عمومی کار حساسی است؛ باید توجه داشت که در ارتباط با افراد و اقشار مختلف دانشگاه، که از وظایف اصلی روابط عمومی است، حریم و حقوق خصوصی ایشان رعایت شود، چراکه ما با انسان ها سروکار داریم و همچنین در قبال مخاطبان خود موظف به رعایت اصول حرفه ای هستیم.

وی در نهایت افزود: از ابتدائی ترین اصول کار روابط عمومی شناخت مخاطبین و جامعه هدف است، چون براساس فرمایش خداوند، انسان ها متفاوت و مختلف از همه نظر آفریده شده اند و این مطلب باید در ارتباطات و تولید محتوا لحاظ شود.

خبرنگار: اسماعیلی

عکس: سامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست