پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۰۸
|
کد خبر: ۲۴۵۲
در راستای برنامه های مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا؛

اولین نشست انتقال تجارب صنعتی در حوزه صنعت آب و آبیاری برگزار شد + گزارش تصویری

اولین نشست انتقال تجارب صنعتی در حوزه صنعت آب و آبیاری، در راستای برنامه های مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا و با هدف معرفی و آشنایی با شرکت ویسپار و فرصت های استخدام و کارآموزی در آن شرکت برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، در راستای برنامه های مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا در سال جاری و با همکاری شرکت پایا بسپار آریا (ویسپار) و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، اولین نشست انتقال تجارب صنعتی در حوزه صنعت آب و آبیاری با هدف معرفی و آشنایی با شرکت ویسپار و فرصت های استخدام و کارآموزی در آن شرکت برگزار شد.

این نشست که  مورد استقبال دانشجویان دانشگاه قرار گرفت، شامل جلسه عمومی، جلسات مشاوره و مصاحبه با علاقمندان و صاحبان ایده پس از جلسه عمومی بود.

در این نشست ابتدا دکتر مصلح خو مدیر بازاریابی و فروش شرکت ویسپار در خصوص محصولات، توانمندی ها، بازارهای فروش و نحوه اداره شرکت ویسپار توضیحاتی را ارائه نمود.

پس از آن مهندس اسدی مدیر منابع انسانی شرکت، در مورد نحوه جذب و همکاری با علاقمندان و صاحبان ایده پرداخته و پس از توضیحاتی فرم های سنجش خلاقیت در بین شرکت کنندگان توزیع گردید.

در نهایت و پس از پایان نشست عمومی جلسه مشاوره و مصاحبه با صاحبان ایده و علاقمندان برگزار شد.

شرکت پایا بسپار آریا با بیش از 12 سال تجربه موفق در تولید تجهیزات آبیاری یکی از پیشگامان صنعت آب و آبیاری در ایران می باشد و در حال حاضر شرکت مذکور در فضایی بالغ بر 15000 مترمربع و با بیش از 350 نفر پرسنل مجرب در شهرک صنعتی بوعلی همدان محصولات مرتبط با آبیاری تحت فشار و قطره ای را تولید می نماید و بازار گسترده ای در داخل کشور و همچنین کشورهای همسایه را تحت پوشش خود دارد.

خبرنگار: پناهی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست