پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۴۶۷
|
کد خبر: ۲۴۸۷
فریدون نادری رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با بسنا خبر داد: رستوران زیتون از فردا با مدیریت و غذاهای جدید، برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ترم تابستان فعال می شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۸

فریدون نادری رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی تلفنی با خبرنگار بسنا خبر داد: رستوران زیتون از فردا با مدیریت و غذاهای جدید، در ایام تابستان، جهت رفاه حال دانشجویان فعال می شود.

وی افزود: پیش از این، آشکده عبدی به ارائه خدمات به دانشگاهیان می پرداخت، ولی از روز شنبه 15 تیرماه و در طول ایام تابستان، رستوران زیتون با غذاهای غیرآشی و با قیمت غیریارانه ای، البته با تخفیفات ویژه دانشجویان به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

نادری خاطرنشان کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به هر دلیل طی ایام تابستان در دانشگاه حضور دارند، می توانند از این رستوران استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با شروع ترم تابستان، آن دسته از دانشجویانی که مایل به صرف غذا در دانشگاه هستند نیز، می توانند از این رستوران استفاده کنند.

رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی سینا در پایان گفت: به دلیل اینکه، به شرکت کنندگان در ترم تابستان، یارانه غذای ابلاغی از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تعلق نمی گیرد، لذا سلف های غذاخوری دانشگاه در این ایام تعطیل بوده و دانشجویان عزیز تنها می توانند از رستوران زیتون استفاده کنند.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست