پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۴۴
|
کد خبر: ۲۴۹۰
در نشست معاونین دانشجویی دانشگاه های منطقه چهار مطرح شد:

تسریع دانشگاه ها برای مساعدت تعمیر و تجهیز سراها و سلف های دانشجویی

در نشست معاونین دانشجویی دانشگاه های منطقه چهار بر تسریع دانشگاه ها برای مساعدت تعمیر و تجهیز سراها و سلف های دانشجویی تأکید شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۸
به گزارش خبرنگار بسنا، در این نشست که در مؤسسه آموزش عالی محلات برگزار شد، معاونین دانشجویی دانشگاه‌های منطقه چهار دستاورد‌های دانشگاه ها و ابتکارات و عملکرد سال ۹۷ و سه ماهه اول سال ۹۸ و نیز مشکلات و تقاضا‌های خود را جهت انعکاس به سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و صندوق رفاه و هیات‌های امنای دانشگاه‌های مربوطه مطرح کردند.
 
در این جلسه مسأله کاهش اعتبارات دانشجویی و نیز تخصیص و افزایش چشمگیر هزینه‌های خدمات و سرفصل رفاهی دانشجویی، ضرورت استمرار بسته حمایتی سازمان و صندوق و نیز صرفه جویی‌های و اصلاح الگوی مصرف مورد بحث قرار گرفت.
 
در ادامه این نشست آسیب‌های حوزه دانشجویی منطقه و نتایج طرح پایش مرور شد و بر تسریع دانشگاه‌ها برای مساعدت تعمیر و تجهیز سرا‌ها و سلف‌ها با توجه به زمان بر بودن تعمیرات و نوسازی آشپزخانه‌ها نیز از تأکید شد.
 
معاونین دانشجوی دانشگاه های منطقه 4 همچنین در خصوص وضعیت تغذیه، رستوان‌های مکمل و آزاد و بوفه نیز تبادل تجربه کرده و همچنین گزارشی از همایش زندگی دانشجویی فرصت‌ها و آسیب و المپیاد ورزشی در تابستان جاری در دانشگاه بوعلی سینا ارایه شد.
 
در این برنامه همچنین فهرستی از پیشنهادات جهت طرح در نشست جامع و ارسال توسط دبیر منطقه به سازمان و صندوق نیز تهیه شد.
 
خبرنگار: مولوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست