پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۰۸
|
کد خبر: ۲۵۲۹
دکتر یعقوب محمدی فر، رئیس دانشگاه بوعلی سینا، در نشست خبری مشترک با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان بیان کرد: ورزش صرفا به رشته خاصی اختصاص پیدا نمی کند بلکه مسائل اجتماعی و طبیعی را در برمیگیرد؛ این المپیاد دارای پیام زیست محیطی است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا(بسنا)، دکتر یعقوب محمدی فر، رئیس دانشگاه بوعلی سینا، در نشست خبری مشترک با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، گزارشی در خصوص المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های سراسر کشور، ارائه داد و گفت: این المپیاد در ۹ رشته ورزشی و با حضور ورزشکاران از 139 دانشگاه و موسسه آموزش عالی به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این المپیاد، تشویق کردن دانشجویان به امور ورزشی و گسترش آن مدنظر ما بوده است، چرا که شرکت کنندگان عمدتا آماتور هستند.

محمدی فر متذکر شد: فلسفه وجودی این المپیاد، استفاده از کمترین امکانات برای روی آوری دانشجویان به ورزش است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا ضمن اشاره به پیام های انتقالی از این المپیاد تشریح کرد: پیام زیست محیطی المپیاد سال ۱۳۹۸ در دانشگاه بوعلی سینا، خلق مجسمه قوچ ارمنی و نصب آن در نزدیکی اداره تربیت بدنی، بیانگر این است که ورزش صرفا به رشته ای خاصی اختصاص پیدا نمی کند، بلکه مسائل اجتماعی و طبیعی را به دنبال دارد.

وی در پایان اضافه کرد: ورزش همگانی، دارای پیام دوستی و آرامش بین دانشگاه ها می باشد.

خبرنگار: حوائجی

عکس: سید محمدرضا امامی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست