پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۷۲
|
کد خبر: ۲۵۳۴
دکتر محمدی‌فر در مراسم افتتاحیه المپیاد: به واسطه این المپیاد مباحث و رشته‌هایی در زمینه رشته‌های حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای مطرح شد؛ هدف المپیاد این است که در ورزش دانشگاهی شمول و کلیت همه دانشجویان در مسائل ورزشی داشته باشیم.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا(بسنا)، دکتر یعقوب محمدی‌فر در مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی بخش پسران که در سالن امام علی همدان برگزار شد، ضمن خیر مقدم گفت: بسیار خرسندیم که این اتفاق مهم در دانشگاه رقم می‌خورد و تعداد ۱۴۱۵ ورزشکار از ۱۳۹ دانشگاه در این رویداد مهم فرهنگی-ورزشی حضور دارند.
وی اظهار کرد: المپیاد یک رویداد مهم دانشجویی است؛ در روزهای پیش چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی بخش دختران در دانشگاه الزهرا رقم خورد و این برنامه افتتاحیه این رویداد در بخش پسران است.
وی تبیین کرد: به واسطه این المپیاد مباحث و رشته‌هایی در زمینه رشته‌های حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای مطرح شد؛ هدف المپیاد این است که در ورزش دانشگاهی شمول و کلیت همه دانشجویان در مسائل ورزشی داشته باشیم.
وی تشریح کرد: این المپیاد علاوه بر پیام‌های نوع دوستی، دارای یک پیام ‌محیط زیستی هم هست همچنان که قوچ ارمنی سمبل آن است؛ تمام این‌ها نشان می‌دهد دانشگاه در ورای کارکرد‌ها و مسوولیت‌های آموزشی، پژوهشی و علمی در بحث مسوولیت اجتماعی هم که باید وارد بشود، وارد شده است که ما از این بابت بسیار خوشحالیم.
وی در نهایت گفت: آرزوی توفیق برای تک‌تک عزیزان دارم و از تمامی حامیانی که کمک کردند برنامه در بستر تاریخ و تمدن ایران زمین و در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شود، سپاسگذارم.

خبرنگار: میرزایی

عکس: سید محمدرضا امامی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست