پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۹۱
|
کد خبر: ۲۵۴۲
رئیس اداره مسابقات و توسعه ورزش قهرمانی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: استفاده از الگوهای جهانی در هر مرحله از برگزاری مسابقات می تواند راهکارها و سیاست های مناسبی را در اجرای رویدادها ارائه دهد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، کارگاه مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی با محوریت ورزش دانشجویی در سالن شهید چیت سازیان دانشکده علوم انسانی برگزار شد.

دکتر رضا قاسم نژاد، رئیس اداره مسابقات و توسعه ورزش قهرمانی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم در این کارگاه گفت: با توجه به اینکه یکی از بهترین‌ ابزارها در راستای اجرای فعالیت ها و برنامه های ورزشی در دانشگاه ها برگزاری رویدادهای ورزشی با اهداف مختلف می باشد، نیاز به این موضوع احساس می شود تا سرپرستان و مدیران ورزش دانشگاهی با الگوهای برگزاری یک رویداد ورزشی آشنا شوند.
وی افزود: کلیه این فعالیت ها شامل برگزاری مسابقات با اهداف قهرمانی و همگانی، جشنواره های فرهنگی ورزشی، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی و همچنین مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش می باشند.
قاسم نژاد خاطرنشان کرد: استفاده از الگوهای جهانی در هر مرحله از برگزاری مسابقات می تواند راهکارها و سیاست های مناسبی را در اجرای رویدادها ارائه دهد.
وی بیان کرد: یکی از وظایف مسئولان ورزش کشور، آشنایی با حوزه های مختلف ورزش دانشجویی کشور است تا بتوانند در راستای ماموریت ها و اهداف آن حوزه ها، برنامه های ورزشی را برای دانشجویان اجرا نمایند و همچنین بتوانند به اهداف اصلی ورزش که پرورش جسم و روح در همه ی ابعاد می باشد، دست یابد.

خبرنگار: اسدی
عکس: علی احمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی