پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۰۶
|
کد خبر: ۲۵۴۷
دکتر مهرداد عنبریان دبیر کل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر سراسر کشور: یکی از جلوه‌های شاخص این المپیاد حضور نیروهای داوطلب است؛ داوطلبان در روز اول مانور بسیار زیبایی داشتند که شاید این حجم از حضور بی سابقه یا کم سابقه بوده و من تشکر خود را به یکایک داوطلبان عرض می‌کنم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر مهرداد عنبریان مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا و دبیر کل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در مراسم تقدیر و تشکر از داوطلبان در چهارمین المپیاد که در سالن شهید چیت سازیان دانشکده علوم ‌انسانی برگزار شد، گفت: یکی از جلوه‌های شاخص این المپیاد حضور نیروهای داوطلب است؛ داوطلبان در روز اول مانور بسیار زیبایی داشتند که شاید این حجم از حضور بی سابقه یا کم سابقه بوده و من تشکر خود را به یکایک داوطلبان عرض می‌کنم.
وی تشریح کرد: بالغ بر ۱۶۰ دانشجو ما را در کمیته داوطلبین در تمامی حوزه‌ها یاری کردند و در بعضی رشته‌ها واقعا به عنوان داوران ویژه ما را یاری کردند.
عنبریان خاطرنشان کرد: حضور خانم‌ها نیز برجسته بود خصوصا در بخش پذیرش که سخت‌ترین قسمت رویداد ورزشی بود.
وی بیان کرد: حضور ۱۰ دانشجوی دکترا و ۲۵ دانشجوی ارشد و حضور بدون چشم‌داشت حتی تا پاسی از شب مایه مباهات ما است و از صمیم قلب از تمام داوطلبان تشکر می‌کنم. همچنین از دکتر سلیمانی‌راد‌ کارشناس اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا و آقای افروزه از نیروهای داوطلب که برای این کار زحمت فراوانی کشیده‌اند، به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

خبرنگار: میرزایی
عکاس: سیدمحمدرضا امامی‌زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی