پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۱۲
|
کد خبر: ۲۵۴۸
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: جمع کردن تعداد ۱۶۰ نفر از داوطلبان جمع کردن یک سرمایه بزرگ اجتماعی است؛ امروز در دنیا می‌گویند سرمایه اجتماعی به اندازه پول ارزش دارد و سرمایه اجتماعی چیزی جز مشارکت، به جماعت فکر کردن و کار گروهی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار دانشگاه بوعلی سینا، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه و سرپرست کل چهارمین المپیاد در مراسم تقدیر از داوطلبان‌ چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر سراسر کشور که در سالن شهید چیت سازیان دانشکده علوم‌انسانی ‌برگزار شد گفت:‌ امروزه‌ در دنیا بحث مشارکت مطرح است؛ جلوه مشارکت اجتماعی یعنی همین که در کاری که مدرک و حق الزحمه نیست با انگیزه خیرخواهانه، نوع دوستانه و جمعی افراد دور هم جمع شده‌اند.
وی تشریح کرد: امروزه یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ایران، جامعه دانشجویی است؛ من معتقدم اگر ما به عنوان مدیران دانشگاه‌ها بتوانیم عرصه را برای دانشجویانی که توانایی‌های خاص در هنر، ورزش، موسیقی، حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و... دارند فراهم کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.
نقدی خاطرنشان کرد: جمع کردن تعداد ۱۶۰ نفر از داوطلبان جمع کردن یک سرمایه بزرگ اجتماعی است؛ امروز در دنیا می‌گویند سرمایه اجتماعی به اندازه پول ارزش دارد و سرمایه اجتماعی چیزی جز مشارکت، به جماعت فکر کردن و کار گروهی نیست.
وی عنوان کرد: ما به پشتگرمی دانشجویان و پرسنل خدوم دانشگاه بوعلی سینا مسوولیت این المپیاد را قبول کردیم که در میزبانی نمره قبولی گرفتیم؛ این نمره قبولی رشادت و دلسوزی و فداکاری شما نیروهای داوطلب را می‌رساند.

خبرنگار: میرزایی
عکاس: سیدمحمدرضا امامی‌زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست