پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۱۶
|
کد خبر: ۲۵۵۸
مسوول کمیته ازریابی و پژوهش های علمی چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر بیان کرد: در راستای تحقق شعار المپیاد، همواره بحث آموزش و پژوهش های کاربردی را مد نظر داشته ایم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر فرشاد امامی، مسوول کمیته ازریابی و پژوهش های علمی در مصاحبه با خبرنگار بسنا، بیان کرد: در این المپیاد، جهت ارتقاء علمی مدیران، کارشناسان و مربیان دانشگاه های کشور، همچنین ارتقاء علمی آموزشی داوطلبان حاضر در المپیاد که سرمایه انسانی المپیاد های آینده به شمار می روند و با توجه به مسائل و رویکردهای ورزش دانشجویی، هفت عنوان کارگاه به صورت پنل های تخصصی برگزار شد.
وی درباره جزییات عناوین کارگاه ها گفت: دو کارگاه علمی آموزشی، با عنوان مدیریت رویداد های ورزشی و با محوریت ورزش دانشجویی، با میزبانی رویدادهای ورزش دانشجویی برای مدیران و کارشناسان دانشگاه ها برگزار شد. همچنین کارگاه توسعه ورزش ووشو، کارگاه توسعه مهارت های طناب زنی برای کارشناسان ورزش و دانشگاه ها همچنین کارگاه فریزبی و هفت سنگ برای ورزشکاران و در نهایت کارگاه مدیریت تشریفات در رویدادهای ورزشی برای داوطلبین حاضر در المپیاد ورزش همگانی نیز برگزار شد.
امامی افزود: با توجه به رویکرد اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم مبنی بر استفاده از نیروهای شایسته داوطلب با عنوان عضو فعال در کنار داوران و مربیان حاضر در چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، 9 کارگاه تخصصی با عنوان کارگاه توجیهی بسکتبال، والیبال، فریزبی، هفت سنگ، فوتبال گل کوچک، طنابزنی، آمادگی جسمانی، هندپولو و دارت، دو روز قبل از برگزاری رویداد توسط مدرسین فدراسیون ها برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کارگاه های توجیهی، آموزش نیروهای داوطلب با عنوان یک سرمایه انسانی در کنار داورهای حاضر در المپیاد چهارم می باشد.
وی در پایان اضافه کرد: اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، پژوهش های کاربردی که در حیطه ورزش دانشجویی انجام می شود را بر اساس اولویت موضوعی بررسی و برای اجرا حمایت می کند که این مهم در چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور نیز انجام شد.

خبرنگار: مولوی
عکس: انتصامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی