پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۲۱
|
کد خبر: ۲۶۴۹
رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم درباره شرایط و تسهیلات جذب نخبگان به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه‌ها خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

شرایط جذب نخبگان بعنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها اعلام شد

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، حجت الاسلام رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، در مورد شرایط جذب نخبگان در هیأت علمی دانشگاه‌ها گفت: تسهیلاتی برای نخبگان فراهم شده که خارج از بازه زمانی فراخوان ‌های این مرکز می‌توانند جذب هیأت علمی دانشگاه‌ها شوند.

رضوان طلب افزود: این تسهیلات بدین صورت است که بنیاد نخبگان کد آن‌ها را وارد سامانه می‌کند و دانشجویان می‌توانند سایر اطلاعاتشان را وارد و در رقابت با دیگران شرکت کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در پاسخ به این سوال که نخبگان در چه بازه زمانی می‌توانند نسبت به ثبت چنین درخواستی اقدام کنند، عنوان کرد: فرصت جذب برای نخبگان همیشه وجود دارد و سیستم برای آن‌ها به صورت دائمی باز است.

وی ادامه داد: البته جذب آن‌ها در صورتی است که بنیاد نخبگان اولویت آن‌ها را احراز کند و در طول سهمیه صد نفری کد استخدامی به صورت مستقل در نظر گرفته شده است که اگر دانشجویی با مشکل مواجه شود از این ردیف استخدامی بتواند توسط بنیاد نخبگان به صورت قانونی استفاده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه