پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۹۴
|
کد خبر: ۲۶۵۳
مسوول خوابگاه‌های دانشجویی دختران دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با بسنا:

حوزه دانشجویی، ارتقاء کیفی و بازسازی سراها را به عنوان اولویت خود قرار داده است + گزارش تصویری

آمنه زارعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: حوزه دانشجویی، ارتقاء کیفی و بازسازی سراها را به عنوان اولویت خود قرار داده و تلاش می کند تا سطح مطلوب تری از خدمات دانشجویی را به صورت کمی و کیفی ارائه نماید.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

آمنه زارعی مسوول خوابگاه‌های دانشجویی دختران دانشگاه بوعلی سینا پیرامون تعمیر، نوسازی و تجهیز سراهای دانشجویی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: حوزه دانشجویی، ارتقاء کیفی و بازسازی سراها را به عنوان اولویت خود قرار داده و تلاش می کند تا سطح مطلوب تری از خدمات دانشجویی را به صورت کمی و کیفی ارائه نماید.
وی افزود: ایام تابستان فرصت مغتنمی است تا سراهایی که نیازمند تعمیرات اساسی هستند، برای سال تحصیلی جدید آماده نماید و بتوانیم وضعیت رفاهی سراها را به گونه ای ارتقاء دهیم تا در طول سال تحصیلی دانشجویان از امکانات و تسهیلات کیفی تری بهره مند شوند.
مسوول خوابگاه های دانشجویی دختران دانشگاه تصریح کرد: با توجه به بررسی کارشناسان از وضعیت سراها، برخی نیازمند ارتقاء و تعمیرات اساسی بود و اگر اقدامی صورت نمی گرفت به طور قطع در طول سال تحصیلی، دانشجویان با مشکلات عدیده ای مواجه می شدند.
زارعی در ادامه بیان داشت: علیرغم محدویت های مالی موجود، با موافقت هیات رئیسه محترم دانشگاه و تامین منابع مالی، کار تعمیرات سراهای دانشجویی پس از اتمام امتحانات تیرماه سال جاری آغاز شد تا در فرصت اندک بتوانیم پیش از شروع سال تحصیلی آتی آن را به اتمام برسانیم.
وی در پایان افزود: نقاشی ساختمان ها، بهسازی اتاق‌ها، تعویض موکت، کف سازی، اصلاح و بهسازی سیستم سرمایش و گرمایش، تعمیرات سرویس بهداشتی و سم‌پاشی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست