پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۸۴
|
کد خبر: ۲۶۹
دبیر دومین جشنواره گل و گیاه و هفتمین جشنواره سبزه آرایی و تراریوم، خبر داد:

بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است

دکتر فرشاد دشتی، گفت: تا سال گذشته، این جشنواره داخلی بوده، ولی امسال در سطح شهر نیز تبلیغ شده است تا اگر مردم تمایل دارند از نمایشگاه بازدید کنند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

دکتر فرشاد دشتی، دبیر دومین جشنواره گل و گیاه و هفتمین جشنواره سبزه آرایی و تراریوم،صبح امروز مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، در گفتگو با خبرنگار بسنا، گفت: این جشنواره گل وگیاه، دومین جشنواره گل و گیاه است که در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود. اولین جشنوارهسال گذشته برگزار شد. امسال جشنواره را گسترش دادیم و از شرکت های خصوصی نیز دعوتشده تا در این جشنواره حضور یابند.

وی ادامه داد: ۴ شرکت خصوصی، گلخانه دانشگاه و اعضای انجمن علمی دانشجویان هم دراین جشنواره حاضر هستند.

دکتر دشتی بیان کرد: علاوه بر دومین جشنواره گل و گیاه، هفتمین جشنواره سبزه آرایی درهمین محل برگزار شده است. همچنین جشنواره تراریوم نیز در حال برگزاری است که به نوعیجنبه مسابقه هم دارد و دانشجویان تراریوم های خود را در این جشنواره به نمایش می گذارند.

دبیر اجرایی جشنواره عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط در بین مردمو دانشجویان است. البته تا سال گذشته جشنواره داخلی بوده است ولی امسال در سطح شهرنیز تبلیغ شده است تا اگر مردم تمایل دارند از ناریخ ۱۵ اسفند لغایت ۱۷ اسفند، از ساعت 9 الی18 از جشنواره بازدید کنند.

خبرنگار: معتمد
عکس: امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه