پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۷۳
|
کد خبر: ۲۷۱۰
با حضور مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های سراسر کشور؛

کارگروه تخصصی فلسفه دین و کلام جدید در دانشگاه تفرش برگزار شد

کارگروه تخصصی فلسفه دین و کلام جدید با حضور مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور امروز (شنبه) در دانشگاه تفرش برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از دانشگاه تفرش، دکتر حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه تفرش در آیین افتتاحیه این کارگروه گفت: مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سنگ صبور دانشگاه بوده  که بی ریا و مخلص در کنار روسای دانشگاه‌ها در حال انجام خدمت صادقانه می‌باشند.

وی  بابیان این که کشور در شرایط فعلی با هجمه مختلف دشمن در قالب تحریم روبه‌رو است افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای نشانه گرفتن جوانان برای رسیدن به اهداف شوم خود به کار بسته است که باید با همکاری یکدیگر و سعه‌صدر و شکیبایی به رسالت مهم خود در جبهه‌های فرهنگی دانشگاه فعالیت نموده و توطئه دشمنان را با توکل به خداوند خنثی نماییم.

در ادامه مدیر آموزش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: نگاه ویژه به  تخصص، مورد اهتمام نهاد برای آموزش مسئولان دفتر در دانشگاه‌ها است.

حجت‌الاسلام مهدی مستاجران بابیان این که این دوره‌ها یک شورای فکری است ادامه داد: به اشتراک گذاشتن مباحث و نقد حضوری آن و انس و مشارکت جدی در کارگروه‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی و تبدیل این دوره‌ها به کارگروه است.

وی تصریح کرد: دانشگاه محل رویش های انقلاب است و با حضور مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها جریان درست و سنجیده‌ای از سوی آنان به عنوان نمایندگان حوزه در دانشگاه در حال شکل‌گیری است که با رصد فضاهای موجود در تلاش برای اشاعه دستاوردهای حوزه در دانشگاه‌ها می‌باشند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی و دبیر کارگروه تخصصی فلسفه و کلام جدید مسئولین نهاد نیز در این آیین گفت: آموزش تخصصی مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در قالب برگزاری کارگروه‌های تخصصی مورد تاکید مدیریت آموزش نهاد نمایندگی می‌باشد.

حجت‌الاسلام مهدی ایمانی مقدم بابیان این که در طول یک سال گذشته  تاکنون سه کارگروه برای مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزارشده است تصریح کرد: استفاده از مدرسان کارآزموده به صورت ثابت و اتخاذ نگاه و تفکر جدید و تخصصی به مباحث مورد ابتلاء در محیط دانشگاهی از مهم‌ترین محسنات برگزاری این کارگاه‌ها بوده است که به شکل پروسه منسجم و نگاه تخصصی به مبحث آموزش در حال برگزاری است.

کارگروه تخصصی فلسفه دین و کلام جدید در دانشگاه تفرش ویژه مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها دوم لغایت چهارم شهریور به میزبانی دانشگاه تفرش برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه