پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۳۲
|
کد خبر: ۲۹۰۳
دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور پیامی ‌فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«ای مهربان‌تر از مهر...

خوشا پاییز و مِهرش که سرآغازی است برای بودن و سرودن؛ دفتر هزاربرگِ پاییز که ورق می‌خورَد، هر برگش سرمشق جاودانۀ سوختن و آموختن است که ریشه‌های درختِ دانایی و روشنایی را به سپیده‌دمانِ شکفتن‌ها و رُستن‌های ابدی گره خواهد زد...

مهری دیگر از راه می‌رسد و سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود، خداوند بزرگ را شکرگزاریم که باری دیگر، باران نعمت‌هایش را بر ما ارزانی داشت تا در سنگر علم و معرفت‌آموزی و در راستای اعتلای جایگاه علمی و فرهنگی کشور عزیزمان ایران تلاش کنیم. آغاز سال تحصیلی، یک نقطۀ عطف است برای کوشیدن و جوشیدن و امید به آینده و لبخند به فرداهای روشن که این‌ها جز در سایۀ حرکت در مسیر علم و دانش با اتکا به پشتوانه‌های غنی تاریخی، فرهنگی و اسلامی به دست نخواهد آمد.

اینجانب ضمن تبریک سال جدید به کلیه دانشجویان، به دانشجویان ورودی جدید که به‌تازگی وارد دانشگاه بوعلی‌سینا شده‌اندخیر مقدم عرض می کنم و این موفقیت ارزشمند را به آن‌ها صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و در سال تحصیلی پیش رو، برای دانشگاهیان، از خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون در عرصۀ علم‌آموزی و حرکت در راه دانش و معرفت را دارم. امید است با تمسک بر مثلث توکل، تلاش و تتبع و با بهره گیری از هم فکری و هم افزایی مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، گام های مؤثری در راه تحقق آرمان های واقع گرایانه دانشگاه بوعلی سینا برداریم. از درگاه پروردگار سبحان برای همۀ عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی را آرزومندم.

دکتر یعقوب محمدی‌فر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست