پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۹۸
|
کد خبر: ۲۹۴۶
دکتر غلامحسین مجذوبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی‌سینا، به منظور بررسی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، از دانشکده صنایع غذایی بهار بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دكتر غلامحسین مجذوبي معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی‌سینا به همراه جمعی از مدیران دانشگاه، از امكانات دانشكده صنايع غذايي بهار بازديد کرد.
در اين بازديد از دو آزمايشگاه مجهز دانشكده و امكانات پژوهشي دانشكده بازديد به عمل آمد و از نزديك از كارايي هريك از دستگاه‌ها به صورت مجزا و نيز خصوصيات و كارایي دستگاه‌هاي مختلف مطلع شدند.
سپس طي جلسه‌اي در محل دفتر رياست دانشكده، در مورد سوابق علمي و پژوهشي و نيز جايگاه دانشكده در بین دانشگاه‌های کشور پرسش و پاسخ شد.
يكي از مهمترين نكاتي كه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در این بازدید پيشنهاد کرد اين بود كه در محل كارخانه صنایع غذایی سحر اتاق كاري با پيگيري‌هاي مديران حوزه معاونت پژوهشي تشكيل و همكاري‌هاي مرتبط با دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه به صورت جدي پيگيري شود.
در پايان دکتر مجذوبی با اشاره به تجربه خود مبني بر تعامل اعضای هيات علمي دانشكده كه به موفقيت هرچه بيشتر آنها خواهد انجاميد توصيه‌هايي را ارائه نمود.

خبرنگار: بازوند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست