پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۵۲
|
کد خبر: ۲۹۴۷
سی‌و‌پنجمین جلسه هم‌اندیشی روسای دانشکده‌های اقماری با دکتر عروتی‌موفق معاون فرهنگی‌واجتماعی دانشگاه با هدف بررسی مسائل فرهنگی دانشجویان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، در این جلسه دکتر اکبر عروتی‌موفق معاون فرهنگی‌واجتماعی در خصوص برخی از مسائل فرهنگی نظیر بسترسازی تقویت بنیه فرهنگی دانشجویان با برپایی نشست‌های متعدد علمی و فرهنگی، فضای مجازی و آسیب‌های فرهنگی مترقبه از آن، آسیب‌شناسی فرهنگی، حفظ فرهنگ و ارزش‌های دینی در دانشگاه، پایبندی به اصول و فرهنگ اسلامی در دانشگاه، راهبردهای اعتلای تمدن و فرهنگ اسلامی و تضمین امنیت فرهنگی، ضرورت دفاع از سنگرهای تبلیغی و دینی در برابر توطئه‌های دشمنان در دانشگاه و ... مطالبی بیان نمود.
در ادامه جلسه دکتر محمدجعفر بنی‌اردلان مشاور رئیس دانشگاه و رئیس پردیس دانشکده‌های اقماری دانشگاه بوعلی‌سینا ضمن بیان برخی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در دانشکده‌های اقماری به ضرورت تقویت کرسی‌های آزاداندیشی، تشکل‌های علمی و فرهنگی و همچنین نشریه‌های دانشجویی در این دانشکده‌ها اشاره کرد.
در پایان جلسه روسای دانشکده‌های اقماری نیز گزارشی از اهم فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در دانشکده‌های تحت مدیریت خود در یک سال گذشته را ارائه نمودند.

خبرنگار: بازوند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست