پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۹۰
|
کد خبر: ۲۹۹۷
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خبر داد:

اعزام ۲۵۰۰دانشجوی زائر اولی در قالب طرح "نهضت رضوی"

دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در راستای تفاهم‌نامه وزارت علوم و آستان قدس رضوی در زمینه اجرای طرح "نهضت رضوی"، بیش از ۲هزار و ۵۰۰ دانشجو زائر اولی در ایام اربعین به صورت رایگان به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر غفاری در آئین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان که در مجتمع امین قم برگزار شد، عنوان کرد: وزارت علوم اهتمام ویژه‌ای به اعتلای علوم قرآنی دارد و برگزاری سی‌وچهار دوره از جشنواره قران و عترت دانشگاهیان تاییدکننده این موضوع است.

وی افزود: بنای جمهوری اسلامی، ترویج و گسترش قرآن کریم و معارف آن است. تاکنون اقدامات بسیاری در این راستا انجام گرفته است ولی باید این اقدامات ادامه داشته باشد تا تمام زندگی ما قرآنی باشد و فرهنگ قرآن و عترت در تمام بخش‌های زندگی ما جاری و ساری شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بیان کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان هر دوره گسترش یافته است و در سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت، دانشجویان در ۳۳ رشته و در ۶بخش به رقابت پرداختند و امیدواریم شاهد گسترش بخش‌های جشنواره باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو