پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۰۶
|
کد خبر: ۳۰۲۰
با مشارکت دانشگاه بوعلی سینا و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان؛

جلسه هم‌اندیشی با موضوع «محرومیت زدایی» برگزار شد + گزارش تصویری

جلسه هم‌اندیشی با موضوع «محرومیت زدایی» با مشارکت دانشگاه بوعلی سینا و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، جلسه هم‌اندیشی با موضوع «محرومیت زدایی» با مشارکت دانشگاه بوعلی سینا و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در سالن جلسات فجر ساختمان مرکزی برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در رابطه با نشست‌های هم‌اندیشی و ظرفیت‌های آن سخن گفت و افزود: یکی از رسالت‌های دانشگاه پیوند با جامعه است.
پس از آن دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در رابطه با آموزش موثر و تربیت افراد آموزش دیده مطالبی را بیان کرد.
دکتر ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان نیز در رابطه با امداد، بهره‌مندی از ظرفیت همدان و دانشگاه و تعامل سازنده دانشگاه و امداد صحبت کرد.
سپس حسینی مدیر کل مطالعات و پژوهش‌های کمیته امداد کشور درباره اقدامات کمیته امداد در رابطه با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه، رابطه دو سویه دانشگاه و کمیته امداد و وظایف کمیته امداد صحبت کرد؛ وی همچین از طراحی انجام شده در رابطه با نظام مسائل امداد خبر داد.
در پایان نشست نیز تفاهم‌نامه همکاری دو سویه با جنس پژوهشی امضا شد.

خبرنگار: میرزایی
عکس: غزل امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست