پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۹۲
|
کد خبر: ۳۰۲۲
ترکمانه گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب، امروز یک تجربه‌ انباشته‌ در بحث امداد در کل کشور وجود دارد که حاصل تلاش، مجاهدت و ایثارگری تعداد کثیری از همکاران ما در استان‌های مختلف بوده است؛ به نظر می‌رسد با توجه به شرایط حال کشور و با توجه ویژه به ضرورت نگاه علمی به مسائل محرومین با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشگاه و اساتید دانشگاه در حوزه نظریه پردازی و تحلیل مبانی نظری محرومیت زدایی و توسعه محور خیر و احسان در کشور قطعا برای ما راه‌گشا خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر ترکمانه مدیر کل کمیته امداد استان همدان در جلسه هم‌اندیشی با موضوع «محرومیت زدایی» که با مشارکت دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، گفت: با اقدام دغدغه‌مندانه در حوزه مردمی، تحول خوبی در نوع نگاه ما به مسائل محرومین بوده است.
وی تشریح کرد: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب، امروز یک تجربه‌ انباشته‌ در بحث امداد در کل کشور وجود دارد که حاصل تلاش، مجاهدت و ایثارگری تعداد کثیری از همکاران ما در استان‌های مختلف بوده است؛ به نظر می‌رسد با توجه به شرایط حال کشور و با توجه ویژه به ضرورت نگاه علمی به مسائل محرومین با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشگاه و اساتید دانشگاه در حوزه نظریه پردازی و تحلیل مبانی نظری محرومیت زدایی و توسعه محور خیر و احسان در کشور قطعا برای ما راه‌گشا خواهد بود.
ترکمانه افزود: در این حوزه تلاش خوبی در امداد شده بود اما به تازگی تلاش کردیم که رنگ و لعاب بیشتری به آن بدهیم؛ همچنین تلاش کردیم از ظرفیت خوبی که در همدان وجود دارد استفاده کنیم.
وی عنوان کرد: وضعیت همدان وضعیت بسیار خوبی است که نشان‌دهنده وجود انسان‌های دغدغه‌من در آن است؛ کارهای خوبی هم در همدان انجام داده‌ایم اما احساس کردیم این میزان تعامل کافی نیست.
وی یادآور شد: به نظر می‌آید این تعامل و باب جدیدی که باز شد، قطعا برای محرومین و نیازمندان استان ظرفیت‌های خوب و جدیدی ایجاد خواهد کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: ما اگر در این تعامل به هیچ دستاوردی هم نرسیم، دغدغه‌مندی دوستان در حوزه محرومیت‌زدایی قطعا افزایش پیدا خواهد کرد و رصد مسائل امداد در جامعه از طرف اساتید با جدیدیت بیشتری دنبال خواهد شد که حاصل این دو دادن ایده‌های جدید از طرف اساتید خواهد بود؛ خاصیت این ایده‌ها این است که ما می‌توانیم خدمات امروز امداد را متناسب با شرایط حال حاضر جامعه انجام دهیم.

خبرنگار: میرزایی
عکس: غزل امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی