پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۷۱
|
کد خبر: ۳۰۶۹
جلسه پرسش و پاسخ با مسولین دانشکده علوم پایه با حضور دانشجویان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر حسن محسنی رئیس دانشکده علوم پایه، دکتر اصغر سیف معاون آموزشی دانشکده علوم پایه و دکتر محمد ملک جانی معاون پژوهشی و دکتر خدابخشی معاون تحصیلات تکمیلی با شرکت دانشجویان در سالن سینمای دانشکده علوم پایه برگزار شد.
در این جلسه دکتر حسن محسنی رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا در پاسخ به دانشحویان گفت: با شرایط مالی موجود دانشگاه توانستیم شش کلاس را به سیستم سرمایشی همچنین دو کلاس را به سیستم تدریس دیجیتال تجهیز کردیم.در خصوص صندلی های نامناسب و فرسوده کلاس ها نامه نگاری هایی نیز صورت گرفته اما بودجه اجازه تعویض را به ما نداد و به اجبار از بخش آزمون سازمان سنجش ۱۰۰ صندلی خریداری شده که حدود ۵۰ عدد را برای دانشجویان چپ دست سفارش داده ایم.
وی در پاسخ به سوال حضار افزود: انجمن های سیاسی در فضای تمام دانشگاه ها دفتر دارند و بر اساس ابلاغیه دانشگاه ملزم به ایجاد فضا برای این انجمن ها است و این موضوع به معنای غصب محل نمی باشد؛ بدلیل تفاوت فکر و عقیده ای ک در بین انجمن های سیاسی وجود دارد عقل ایجاب می کند که در اتاق های جداگانه اسقرار داشته باشند.
رئیس دانشکده علوم پایه ادامه داد: دانشجویان باید مسیر تحصیل و زندگی خود را پیش بگیرند؛ افق فکری اکنون دانشگاه ها نسبت به بیست سال گذشته قابل مقایسه نیست. امروزه شاهد این هستیم که دانشجویان این دانشکده با وجود تمام کمبود در سطوح بین المللی و جهانی افتخار آفرینی می کنند، امیدوارم کمبود های حاضر سد راهی برای دانشجویان نباشد.
محسنی مطرح کرد: درب دوم علوم پایه بدلیل کمبود نیرو همچنین خطر سرقتی که متوجه کمد های اساتید هست امکان بازگشایی وجود ندارد چون پاسخگویی آن بر عهده اداره انتظامات خواهد بود؛ لذا نمی توان در ورودی را بدون تخصیص نگهبان باز کرد اما خواسته ی شما مبنی بر سهولت رفت و آمد دانشجویان حتما پیگیری خواهد شد‌.

خبرنگار: حوائجی
عکس: موسوی ستوده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:

اساتید از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۱۲ تیر در محل دفتر کار خود حضور خواهند داشت/ امتحانات پایان‌ترم از ۱۴ تا ۲۹ تیر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود/ مهلت ثبت نمرات دروس بدون پروژه کارشناسی تا ۱۰ مرداد و دروس پروژه‌دار کارشناسی و دروس تحصیلات تکمیلی تا ۷ شهریور خواهد بود/ دروس عملی که امکان تدریس مجازی آن‌ها وجود دارد باید تا ۱۲ تیر تکمیل شده و تا ۱۰ مرداد نمرات آنها ثبت شوند

سقف معرفی به استاد در ترم ۹۸۲، تعداد ۳درس و حداکثر ۹واحد است/ احتمال برگزاری امتحانات پایان‌ترم از ۱۲تیرماه به بعد و به تقسیم دانشکده‌ها/ اولویت سلامت دانشگاهیان است؛ دانشجویان نگرانی بیش از حد نداشته باشند/ دانشجو می‌تواند به صورت مازاد از حذف پزشکی استفاده کند/ احتمال برگزاری آزمون‌های جامع در شهریورماه/ برگزاری جلسات رفع اشکال برای همه دروس نبوده و اختیاری است

دانشجو

اساتید از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۱۲ تیر در محل دفتر کار خود حضور خواهند داشت/ امتحانات پایان‌ترم از ۱۴ تا ۲۹ تیر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود/ مهلت ثبت نمرات دروس بدون پروژه کارشناسی تا ۱۰ مرداد و دروس پروژه‌دار کارشناسی و دروس تحصیلات تکمیلی تا ۷ شهریور خواهد بود/ دروس عملی که امکان تدریس مجازی آن‌ها وجود دارد باید تا ۱۲ تیر تکمیل شده و تا ۱۰ مرداد نمرات آنها ثبت شوند

سقف معرفی به استاد در ترم ۹۸۲، تعداد ۳درس و حداکثر ۹واحد است/ احتمال برگزاری امتحانات پایان‌ترم از ۱۲تیرماه به بعد و به تقسیم دانشکده‌ها/ اولویت سلامت دانشگاهیان است؛ دانشجویان نگرانی بیش از حد نداشته باشند/ دانشجو می‌تواند به صورت مازاد از حذف پزشکی استفاده کند/ احتمال برگزاری آزمون‌های جامع در شهریورماه/ برگزاری جلسات رفع اشکال برای همه دروس نبوده و اختیاری است

اساتید از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۱۲ تیر در محل دفتر کار خود حضور خواهند داشت/ امتحانات پایان‌ترم از ۱۴ تا ۲۹ تیر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود/ مهلت ثبت نمرات دروس بدون پروژه کارشناسی تا ۱۰ مرداد و دروس پروژه‌دار کارشناسی و دروس تحصیلات تکمیلی تا ۷ شهریور خواهد بود/ دروس عملی که امکان تدریس مجازی آن‌ها وجود دارد باید تا ۱۲ تیر تکمیل شده و تا ۱۰ مرداد نمرات آنها ثبت شوند  (۱ نظر)