پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۳۷۳
|
کد خبر: ۳۱۰۸
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در گفتگو با بسنا تشریح کرد: جشن دانشجویان جدیدالورود سال ۹۸ در ایام ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) برگزار خواهد شد و زمان و مکان دقیق آن اطلاع رسانی می شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸

دکتر اکبر عروتی‌موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، بیان داشت: دانشگاه در ابتدای سال تحصیلی برنامه‌های گوناگونی برای دانشجویان جدیدالورود خود دارد؛ اما با توجه به اینکه شروع سال تحصیلی جدید، مصادف با ماه محرم و صفر بود، یک مقدار برنامه‌ها متاثر از این دو ماه ارزشمند واقع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد ورودی‌ها دونوع برنامه داشته و داریم؛ یک نوع دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی برگزار می‌کنند و عمدتا بحث های توجیحی، معارفه اساتید گروه و هیات رئیسه دانشکده‌ها، ورود به بحث‌های آموزشی و تبین قواعد و قوانین مربوط به حوزه آموزش است و اطلاعاتی در این حوزه برای دانشجویان ارائه می‌شود.
عروتی‌موفق اضافه کرد: در کنار آن به عنوان بیان خیر مقدم برای دانشجویان به فضای دانشگاه، برنامه جشنی بعد از اتمام ماه صفر، در ایام ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) که در ماه ربیع‌الاول واقع شده، برگزار خواهد شد، که زمان و مکان دقیق آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست