پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۵۷
|
کد خبر: ۳۱۳۰
توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه؛

دستورالعمل طرح تشویق حافظان قرآن منتشر شد

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، دستورالعمل اعطای بسته‌های تشویقی ویژه حافظان قرآن‌کریم را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸
دستورالعمل طرح تشویق حافظان قرآن منتشر شد

به گزارش بسنا و به نقل از تسنیم، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از تدوین طرحی تشویقی برای حافظان قرآن خبر داد. در این دستورالعمل، مهم‌ترین اهداف طرح تشویقی ایجاد انگیزه در میان حافظان قرآن‌کریم برای تثبیت و ارتقای محفوظات و نیز ایجاد انگیزه برای حفظ و انس هرچه بیشتر با قرآن‌کریم بیان شده است.

شرکت در این طرح، هیچ محدودیت سنی ندارد. تمامی شرکت‌کنندگانی که در سال‌های 96 و 97 در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم که با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده، شرکت‌ داشته‌اند، تنها در صورتی می‌توانند برای آزمون طرح تشویقی ثبت‌نام کنند که در رشته بالاتر ثبت‌نام کنند. بنابر‌این آن دسته از حافظان قرآن‌کریم که متقاضی دریافت بسته‌های تشویقی هستند باید ابتدا در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم که ثبت‌نام آن از روز 12 آبان‌ آغاز می‌شود، شرکت کرده و حد نصاب قبولی را دریافت کنند.

بر اساس آنچه در این دستورالعمل آمده است، سازمان اوقاف و امور خیریه برای حفظ نظام جامع تشویق حافظان قرآن‌کریم به تمامی افرادی که در آزمون موفق به کسب امتیازات لازم و قبولی در آزمون شوند، بدون قرعه‌کشی، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبلغ پنج میلیون ریال را به صورت نقدی اهدا می‌کند.

برای مشاهده دستورالعمل طرح تشویقی حافظان قرآن‌کریم اینجا کلیک شود.

 
برچسب ها: سازمان اوقاف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر