پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۳۸
|
کد خبر: ۳۲۰۱
به همت کانون تئاتر دانشگاه بوعلی‌سینا؛

دومین دوره مسابقات پانتومیم برگزار شد + گزارش تصویری

در مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات پانتومیم دانشگاه بوعلی سینا که با تلاش کانون تئاتر این دانشگاه برگزار شد، ١٦ تیم دو به دو به رقابت پرداخته و در نهایت ٨ تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، به همت کانون تئاتر دانشگاه بوعلی سینا، دومین دوره مسابقات پانتومیم این دانشگاه، در سالن سینمای دانشکده علوم پایه برگزار شد.

در این مسابقه ١٦ گروه که هر گروه متشکل از دو نفر بود، بصورت دو به دو به رقابت پرداختند.
در پایان مرحله مقدماتی این مسابقه، تیم "پشم شیشه" با امتیاز ٦١/١ در رقابت با تیم "داود محمودی" با امتیاز ٥٨/٨، پیروز شد، تیم "آبی آبی آبی" با امتیاز ٦٤ از تیم "مهم نیست" پیشی گرفت، تیم "عطیه هم اونجاست" با کسب ٥٠/٥٦٦٧ امتیاز بر حریف خود "شکوه رویایی" غلبه کرد، تیم "الکترن های آزاد" با امتیاز ٦٤/٦٦٦٧ از تیم "الین" با امتیاز ٥٣/٣ پیشی گرفت، تیم "تیک تاک" با کسب ٦٣/٣ امتیاز در رقابت با تیم "پت و مت" به پیروزی رسید، تیم "سالینت" با امتياز ٥٧/٤٦٦٧ تیم "گروه الف" با ٤٤/٨ امتیاز را از گردونه مسابقه حذف کرد، تیم "زامبیون" با کسب ٥٧/٧٣٣٣ امتیاز از تیم "اس اس" با ٥٢/٥٣٣٣ امتیاز پیشی گرفت و تیم "پلانگتون" با ٦٢/٢٦٦٧ امتیاز بر حرف خود "چارلی چاپلین" با ٥٤/٤٦٦٧ امتیاز غلبه کرد.
بدین ترتیت ٨ تیم "پشم شیشه"، "آبی آبی آبی"، "عطیه هم اونجاست"، "الکترن آزاد"، "تیک تاک"، "سایلنت"، "زامبیون" و "پلانگتون"، راه یافتگان به مرحله نیم نهایی می باشند.
لازم به ذکر است که مرحله نیم نهایی این مسابقه، ٢٨ آبان ماه ساعت ١٢ در سالن سینما دانشکده علوم پایه برگزار می گردد.

خبرنگار: مولوی
عکس: غزل امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر