پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۲۴۱
|
کد خبر: ۳۲۳۳
دانشگاه بوعلی‌سینا، در راستای اجرای بخشی از اهداف راهبردی خود، با دانشگاه دامپزشکی و علوم دامی چولیستان و دانشگاه دامپزشکی و علوم دامی لاهور پاکستان تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، در اجرای بخشی از اهداف راهبردی دانشگاه بوعلی‌سینا در حوزه تعاملات بین‌المللی و به منظور کاربستی نمودن تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی با دانشگاه‌های برتر دنیا، دو تفاهم‌نامه تخصصی با موضوع همکاری‌های علمی، آموزشی و فناورانه بین دانشگاه بوعلی‌سینا و دانشگاه دامپزشکی و علوم دامی چولیستان و دانشگاه دامپزشکی و علوم دامی لاهور به امضاء رسید.

براساس این تفاهم‌نامه‌ها زمینه تبادلات آکادمیک اساتید و پژوهشگران، در حوزه آموزشی (تدریس، هدایت پایان‌نامه‌های تحصیلی، فرصت‌های مطالعاتی و ...)، در حوزه پژوهشی (برگزاری همایش‌های مشترک بین‌المللی و ...) و در حوزه فناوری (بهرمندی و ارائه خدمات فناورانه متقابل) هموار گشته است.

این تفاهم‌نامه‌ها که به همت دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه بوعلی‌سینا تدوین شده بود، طی برگزاری آئین ویژه‌ای، با حضور دکتر علیرضا سازمند، عضو هیأت علمی این دانشگاه، به عنوان نماینده تام‌الاختیار، به امضای رؤسای دو دانشگاه پاکستانی رسید.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست