پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۵۴
|
کد خبر: ۳۲۴۶
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا:

تولیدات فرهنگی از مهم ترین اهداف کانون ها است

دکتر اکبر عروتی موفق در جمع فعالان فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مستقل از هرگونه فعالیت سیاسی است و تمام فعالین بایستی فعالیت های خود را معطوف به فعالیت های فرهنگی هنری کنند، چرا که تولیدات فرهنگی ازمهم ترین اهداف این کانون ها است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، در جلسه ای که با حضور مسولین فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با دبیران کانون های فرهنگی هنری دانشگاه برگزار شد، دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و ااجتماعی دانشگاه اظهار داشت: در دانشگاه مجموعه های مختلفی وجود دارد که هرکدام از آنها بر اساس شرح وظایفی که برای آنها مشخص شده است، رسالت و وظیفه خاص خود را دارند که بایستی در چهارچوب آن وظایف عمل کنند.

وی افزود: دانشگاه شامل تشکل های مختلف با گرایشات خاص خود، کانون های فرهنگی هنری و همچنین انجمن های علمی هستند که فعالیت هایی در حوزه های تخصصی انجام می دهند.

عروتی موفق در ادامه با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مستقل از هرگونه فعالیت سیاسی و زیر چتری که دارای قشر خاکستری است فعالیت می کنند، گفت: تمام فعالین بایستی فعالیت های خود را معطوف به فعالیت های فرهنگی هنری کنند، چرا که تولیدات فرهنگی ازمهم ترین اهداف این کانون ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت کانون ها، نگاه ترغیبی و تشویقی است که هدف آن، جذب دانشجو، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی در خلال برنامه ها و فعالیت ها و همچنین تعلیم آموزه های دینی است.

خبرنگار: یاری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست