پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۲۵۰
|
کد خبر: ۳۳۰۷
انجمن علمی مدیریت با همکاری مرکز رشد شهرستان رزن و دانشگاه پیام نور برگزار کرد؛

۳۰امین دوره مسابقات ایده پارک با موضوع رزن، نوآوری و کسب و کار + گزارش تصویری

۳۰امین دوره مسابقات ایده پارک با موضوع رزن، نوآوری و کسب و کار، با تلاش انجمن علمی مدیریت با همکاری مرکز رشد شهرستان رزن و دانشگاه پیام نور برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، ۳۰امین دوره مسابقات ایده پارک با موضوع رزن، نوآوری و کسب و کار در حالی در دانشگاه پیام نور رزن برگزار گردید که این رویداد با استقبال قابل توجهی از سوی دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه پیام نور، دانش آموزان و مردم شهرستان رزن مواجه گردید.

در ابتدای این مراسم حسین عاشوری رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان رزن ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار در جلسه و تبریک روز دانشجو،برای شرکت کنندگان در مسابقه آرزوی موفقیت کرد.

سپس نوبت به شروع مسابقه شد که شرکت کنندگان در این مسابقه با اعلام مجری مراسم و طبق لیست از قبل تهیه شده یکی پس از دیگری یکی بر روی صحنه آمده و ایده های خود را بیان کردند.

از دانشکده مدریت و حسابداری میلاد خزائیان با عنوان ایده اقتصاد سبز در این رویداد شرکت داشت.

پس از ارائه آخرین ایده به مدت 20 دقیقه، داوران برای ارزیابی ایده ها و انتخاب ایده های برتر به محل را ترک کردند.

در حد فاصل انجام داوری رویداد، دکتر صفایی رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان بر روی سن آمده و به ایراد سخنرانی در مورد اهداف ایجاد دانشگاه های پیام نور مطالبی را ارائه کرد.

سلامتی فرماندار شهرستان رزن یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که ضمن تشکر از برگزار کنندگان این رویداد، بر تداوم برگزاری این رویداد در شهرستان رزن تاکید کرد.

در پایان میثم امیدی با عنوان ایده لودر تراکتوری، مهدی محمدی پویا با عنوان ایده زرین رزن و سعید مشایخی با عنوان ایده هود لامینر، رتبه های اول تا سوم سی امین دوره مسابقات ایده پارک در شهرستان رزن را به خود اختصاص دادند.

همچنین از خانم ها زهرا حمیدی و آیلین اکبری به عنوان کوچک ترین شرکت کنندگان در این رویداد تقدیر به عمل آمد.

در آخر نیز با ثبت عکس یادگاری از شرکت کنندگان در رویداد، مراسم پایان یافت.

خبر و عکس: خزائیان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری