پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۹۲۱
|
کد خبر: ۳۳۲۴
دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با بسنا ویژه برنامه‌های درنظرگرفته شده به مناسبت روز دانشجو را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا در خصوص برگزاری یزگداشت روز دانشجو گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، مراسمی در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار خواهد شد.

وی درخصوص جزئیات این برنامه افزود: مراسم بزرگداشت روز دانشجو یکشنبه ۱۷آذرماه ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات شهید چمران برگزار خواهد شد و شامل چندین برنامه از جمله سخنرانی رئیس محترم دانشگاه در خصوص ۱۶آذر و سابقه جنبش دانشجویی در ایران خواهد بود.

نقدی در تشریح برنامه‌های این مراسم همچنین گفت: برای اولین‌بار تقدیر از همه معاونان دانشجویی سال‌های گذشته دانشگاه به ویژه دکتر مرتضی هزاوئی که طولانی‌ترین مدت تصدی پست معاونت دانشجویی دانشگاه را در بین ۱۶ معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا را در طول ۴۰ سال گذشته داشتند قدردانی می‌شود.

وی اضافه کرد: تقدیر از دانشجویان سرآمد و نمونه در حوزه‌های مختلف دانشگاهی فرهنگی ورزشی و آموزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

معاون دانشجویی دانشگاه بیان داشت: معاونت فرهنگی نیز برنامه‌های متنوع و درخور گرامیداشت روز دانشجو از جمله اجرای موسیقی فاخر سنتی و برگزاری مسابقه فرهنگی درنظر گرفته است.

دکتر نقدی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته به مناسبت روز دانشجو، دو مکان از فضاهای کالبدی و معابر دانشگاه را به نام دانشجو نام‌گذاری کردیم؛ امسال نیز به همین مناسبت بازارچه و مرکز مهارت‌های دانشجویی در نزدیکی سرای فرزانگان افتتاح خواهد شد.

وی در پایان گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز این است که دانشجویان دارای مهارت و توانایی خاص فضایی در اختیار داشته باشند و بتوانند مهارت‌ها و محصولات خود را عرضه کنند؛ البته در کنار دانشجویان برای تامین هزینه‌ها از فعالین بخش خصوصی هم کمک گرفته شده است.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست