پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۸۸
|
کد خبر: ۳۳۳۰
دکتر اسدالله نقدی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: فعالیت‌های زیادی در حوزه دانشجویی انجام شده است؛ اصول پاسخگویی، شفافیت و اطلاع‌رسانی به بدنه دانشجویی را در کار خود داریم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: روز دانشجو روز آگاهی، علم و آموزش است.

وی اعلام کرد: سال آینده هم به عنوان قدردانی، از همکاران حوزه معاونت دانشجویی با عنوان همیاران دانشجویی تجلیل خواهد شد.

دکتر نقدی تشریح کرد: فعالیت‌های زیادی در حوزه دانشجویی انجام شده است؛ ما اصول پاسخگویی، شفافیت و اطلاع‌رسانی به بدنه دانشجویی را در کار خود داریم.

وی تبیین کرد: ما تلاش کردیم زندگی دانشجویی ارتقاء پیدا کند؛ وضعیت سراها، سالن‌ها و سلف دانشگاه طبق ارزیابی صندوق رفاه، در وضعیت قابل قبولی دارد.

نقدی همچنین گفت: در بحث تغذیه دانشجویی اقدامات قابل توجهی از جمله افزایش تعداد منو‌ها و افزوده شدن بخش خصوصی انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: دانشگاه بوعلی سینا حدود ۴۰۰۰ دانشجو را اسکان داده ‌است که ۲۵۰۰ نفر آن دختر و ۱۵۰۰ نفر پسر هستند؛ هم اکنون صددرصد دانشجویان دختر واجد شرایط، اسکان داده شده‌اند.

اسدالله نقدی خاطرنشان کرد: امسال ما میزبان المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر بودیم.

وی اظهار کرد: کار کردن در حوزه معاونت دانشجویی سخت است و سخت شیرین است؛ وقتی به دانشجویی کمک می‌شود و او امیدوار از حوزه دانشجویی خارج می‌شود، لذتی دارد که تنها مدیر دانشجویی، معاون دانشجویی و اشخاصی که در اداره معاونت دانشجویی کار می‌کنند آن را می‌چشند. بنده شخصا به خدمت به دانشجویان افتخار می‌کنم.

وی در پایان گفت: از تمام معاونان دانشجویی در طول سال‌های قبل از جمله دکتر یلفانی، حاج آقا حسینی، دکتر میرازی، دکتر شریفیان و به ویژه دکتر هزاوه‌ای قدردانی می‌کنم و به افتخار آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آورم.

خبرنگار: میرزایی و گمارنوری
عکس: موسوی ستوده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست