پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۵۴
|
کد خبر: ۳۳۳۹
دکتر اسدالل نقدی تصریح کرد: هیچ دانشجو، کارمند، هیات علمی و ارباب رجوعی تا به حال به اتاق بنده مراجعه نکردند که نتوانسته باشد من را ببیند؛ درب اتاق بنده همیشه به روی دانشگاهیان باز است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، در برنامه "نقد دانشگاه" که در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه برگزار شد، انتقادات و سوالات دانشجویان را این‌گونه پاسخ داد: زیرساخت‌هایی در ارتباط با صنعت در حال تهیه و برای انجام آن قرارداد هایی نیز بسته شده است؛ ما اوج فناوری را در دانشکده مهندسی داریم. در مرکز رشد هم کارهایی انجام می‌شود که این کار‌ها، از قسم دیربازده است و به زمان نیاز دارد. به صورت کلی بسترگذاری‌ها برای پیشرفت دانشگاه در حال انجام است.

دکتر نقدی یادآور شد: سامانه‌ای با نام سامانه ستاد تدارکات دولت وجود دارد؛ خرید یا هرنوع هزینه‌کرد تا 3200000 تومان نیازی به این سامانه ندارد اما بالاتر از این مبلغ باید در این سامانه درج شود که ناظرین و کسی که بخواهد خدماتی به ما بدهد در این سامانه به شکل قیمت پنهان قیمت ارایه می‌دهند. بنابراین قراردادهای بخش خصوصی کاملا مشخص و روشن است که چگونه اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: هیچ دانشجو، کارمند، هیات علمی و ارباب رجوعی تا به حال به اتاق بنده مراجعه نکردند که نتوانسته باشد من را ببیند؛ درب اتاق بنده همیشه به روی دانشگاهیان باز است.

نقدی تبیین کرد: بودجه D8 اکنون ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است این بودجه مستقل و دانشجوی آن، هزینه پرداز است.

وی تشریح کرد: درآمد استخر در ماه ۱۰ میلیون تومان از طریق فروش بلیط و ۴۵ میلیون تومان از طریق قراردادهای با بیرون از دانشگاه است؛ همچنین ماهانه حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه نگهداری استخر می‌باشد. بنابراین تعمیرات بزرگ در استخر لحاظ نمی‌شود.

خبرنگار: حوائجی
عکس: قنبریان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست