پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۱۱
|
کد خبر: ۳۳۸۳
آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات برنامه‌نويسي ACM منطقه غرب کشور، با حضور مسؤولین دانشگاه بوعلی‌سینا و استان همدان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات برنامه نویسی منطقه غرب کشور ACM با تلاش انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و مرکز تخصصی آپا، با حضور دکتر حمید بلالی رئیس بنیاد نخبگان استان، دکتر غلامحسین مجذوبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا، دکتر بشیری مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان، در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برگزار شد.

در ابتدای مراسم آقای سخایی‌نیا عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر و دبیر اجرایی مسابقه به توضیح روند مسابقه و تشکر از عوامل اجرایی پرداخت؛ وی همچنین علت تعویق مسابقات را قطع شدن اینترنت اعلام کرد که به دنبال این اتفاق تعدادی از گروه ها نتوانستند ثبت نام کنند.

سپس دکتر نصیری دبیر علمی مسابقات در رابطه با روند اجرای مسابقه گفت: این مسابقه از ۸:۳۰ صبح و با حضور ۱۳ تیم از دانشگاه‌های بوعلی سینا، صنعتی همدان، ملایر، کردستان و رازی آغاز شد و به مدت ۴ ساعت ادامه داشت. در این مسابقه ۹ سوال در دفترچه‌ای به فرمت زبان انگلیسی به شرکت کنندگان داده شد.
وی در ادامه به معرفی تیم های شرکت کننده و عوامل اجرایی مسابقات و معرفی تیم داوری پرداخت.
پس از آن دکتر حمید بلالی رئیس بنیاد نخبگان استان همدان در رابطه با وظایف و اهداف بنیاد نخبگان صحبت کرد.
سپس دکتر مجذوبی معاون پژوهش و فناوری به بیان بخشی از اقدامات انجام شده جهت حمایت از پژوهشگران پرداخت.
در انتهای مراسم نیز جوایزی به گروه‌های برتر داده شد.

 

خبرنگار: نظری
عکس: شاهمرادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه