پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۹۳
|
کد خبر: ۳۴۲۸
مربی تیم‌های اعزامی دانشگاه بوعلی سینا گفت: دو تیم دانشگاه بوعلی‌سینا رتبه ۲۰ و ۲۲ و یک تیم دانشگاه صنعتی همدان رتبه ۲۱ بیست و یکمین مسابقات بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی، منطقه غرب آسیا – تهران را کسب کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، امیرحسین بابائیان مربی تیم‌های اعزامی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: بیست و یکمین مسابقه بین المللی برنامه سازی دانشجویی، منطقه غرب آسیا – تهران، دانشگاه صنعتی شریف با ۷۹ تیم از ۶۲ دانشگاه سراسر کشور برگزار شد و تیم Nimro از دانشگاه صنعتی شریف با حل ۱۰ سوال از ۱۲ سوال در مدت ۱۲۵۱ دقیقه توانست به چهل و چهارمین مسابقه برنامه نویسی دانشجویی جهانی (ICPC) راه پیدا کند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر افزود: دانشگاه بوعلی‌سینا بر اساس عملکرد تیم‌های اعزامی سال گذشته توانست در این دوره از مسابقات ۲ تیم اعزام نماید.

بابائیان عنوان کرد: دو تیم Full metal programmer و dragon-nest نمایندگان دانشگاه بوعلی‌سینا در این دوره از مسابقات بودند که هر یک با حل ۴ سوال در نهایت توانستند به ترتیب مقام‌های ۲۰ و ۲۲ را کسب نمایند.

وی اظهار داشت: تیم‌های اعزامی از دانشگاه بوعلی‌سینا در مسابقه غرب کشور که در روز ۲۱ آذر برگزار شد، توانسته بودند رتبه‌های اول و دوم را کسب نمایند.

بابائیان همچنین اشاره داشت: تیم QWERTY از دانشگاه صنعتی همدان نیز توانست با حل ۴ سوال به مقام ۲۱ دست پیدا کند.

وی تاکید داشت: دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا توانایی حضور پرقدرت‌تر در مسابقات منطقه‌ای و کسب مدال را دارند، اما نیازمند حمایت از سمت مسئولین دانشگاه هستند.

خبرنگار: اسدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری