پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۵۹
|
کد خبر: ۳۴۵۹
انجمن اسلامی اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

به گزارش بسنا، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*"مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلًا"*

بار دیگر خون مقدس یکی از صالحان عرصه جهاد و شهادت بر زمین ریخته شد و امت اسلام را در سوگ قرار داد، بدین وسیله شهادت مظلومانه پاسدار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداه، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران، به ویژه خاندان معظم آن شهید، تبریک و تسلیت می‌گوییم.

این سردار غیور و راست‌قامت سرانجام پس از چهل سال تلاش و مجاهدت، به عهد خود با پرودگار جهان، وفا نمود و به خیل شهیدان تاریخ و همرزمان دوران دفاع مقدس و مقاومت پیوست.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چهره‌ای آسمانی بود که چند سالی مهمان ما خاکیان بود، او در دل مردم ایران و مستضعفین و حق‌جویان منطقه جای داشت و با اطمینان می‌توان او را در ردیف چهره‌های ملی و بین‌المللی به شمار آورد.

انجمن اسلامی اعضای هیأت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا، ضمن محکوم نمودن حرکت تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن این سردار بزرگ، اعلام می‌دارد، این جنایت در کنار دیگر جنایات آمریکا و متحدان او به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی، برگ سیاه دیگری بر کارنامه ننگین مداخلات آنها در خارج از مرزهای جغرافیایی و در حافظه بیداران تاریخ به ثبت رساند که بدون شک بی پاسخ نخواهد ماند.

از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی جهان تقاضا داریم در جهت روشنگری مردم خود و افشای سیاست‌های ضد حقوق بشر دولت آمریکا تلاش نمایند و اجازه ندهند زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا، صلح و همزیستی مسالمت آمیز ملت‌ها و دولت‌ها را تهدید نماید.

در پایان ضمن تشکر از مردم قدرشناس ایران که در صبح نخستین روز شهادت آن عزیز مقتدر به طور خود جوش در تمام شهرها و روستاها به اعلان انزجار از آمریکا و حمایت از خون شهید پرداختند، دعوت می‌نماییم همچون گذشته بر مواضع انقلابی و آرمانی خود اصرار ورزیده و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری کوشا باشند.
والعاقبت لاهل التقوی و المغفره.

۱۳دی۹۸

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه