پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۱۹
|
کد خبر: ۳۴۶۲
دکتر حیدری مقدم گفت: سردار سلیمانی در تمام جاهایی که حضور داشته، جوانمردانه و با شهامت جنگیده و هیچ‌گاه در هیچ‌جایی ردپایی از این وجود ندارد که ناجوانمردانه جنگیده باشد اما شهادت ایشان ناجوانمردانه بود و ملت بزرگ ایران حق خود می‌داند به خون‌خواهی، درس عبرتی به آمریکا دهد که هیچ‌گاه فکر توطئه‌ در ذهنشان خطور نکند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در تجمع ضدآمریکایی دانشگاهیان همدان ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: بی شک شهادت سردار سلیمانی یک زائده ملی برای کشور ما، جهان اسلام و جهان تشیع و یک اتفاق غیرقابل پذیرش از طرف تمام آزادی‌خواهان جهان است؛ ما هم امیدواریم به عنوان کسانی که داعیه جهاد و شهادت را در دنیا داریم، بتوانیم با تعقل و خردمندی تاوان جنایتی که امریکا به ناحق در حق مردم کشور ما و جبهه مقاومت کرد را پس بدهد.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به عنوان یک مسافر معمولی از یک هواپیمای مسافربری استفاده کرد و با یک جایگاه غیرنظامی وارد شد اما در آن‌جا به شهادت رسید.

حیدری مقدم بیان داشت: سردار سلیمانی در تمام جاهایی که حضور داشته، جوانمردانه و با شهامت جنگیده و هیچ‌گاه در هیچ‌جایی ردپایی از این وجود ندارد که ناجوانمردانه جنگیده باشد اما شهادت ایشان ناجوانمردانه بود و ملت بزرگ ایران حق خود می‌دانند که حتما به خون‌خواهی سردار بزرگ ما درس عبرتی به آمریکا بدهند که دیگر هیچ‌گاه از این توطئه‌ها در ذهن وی خطور نکند.

وی یادآور شد: شاید بعضی از دوستان اعتقاد خود را کم‌رنگ دیده باشند اما همان‌طور که سردار سلیمانی گفته‌اند ‌ما نباید عزم و اراده ‌ما سست باشد.

دکتر حیدری مقدم تاکید کرد: ما بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و‌ به قطع یقین از خون سردار سلیمانی، بزرگان و سردار سلیمانی‌های زیادی در این کشور وجود دارد و در آینده وجود خواهد داشت.

وی ابراز داشت: برای شخصی مانند سردار سلیمانی، جز شهادت لیاقت دیگری وجود نداشت؛ حیف بود انسانی به این بزرگی، با این شهامت و از خودگذشتگی در بستر بیماری بمیرد و واقعا شهادت برازنده وجود سردار سلیمانی و امثال او است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: من امیدوارم بزرگان جمهوری اسلامی تحت نظر مفام معظم رهبری با خردمندی، تعقل و برنامه‌های منسجم در زمان و مکان مناسب‌، جواب بی‌تدبیری و نابخردی ترامپ دیوانه را خواهند داد.

خبرنگار: میرزایی
عکس: سواری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی