پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۲۷
|
کد خبر: ۳۴۶۳
مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان همدان گفت: آمریکایی‌ها اگر خود از منطقه بیرون نروند با تابوت خارج خواهند شد؛ شهادت سرباز ولایت و امت اسلام برایمان تلخ و دشوار است اما به برکت مجاهدان راستین راه خدا در اقصیٰ نقاط عالم انتقام سختی در انتظار جنایتکاران و ‌مستکبرین امریکایی و ‌صهیونیسی خواهد بود که کام دوستان را شیرین و کام دشمنان را تلخ‌تر خواهد نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان، در تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان همدان که در یادمان شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، گفت: انشاالله خداوند این توفیق را به ما ارزانی بدارد که تک تک ملت ایران و تک تک جوانانی که در فضا دانشگاه در حال تحصیل‌اند با راهبری اساتید و ‌روسای دانشگاه‌ها تبدیل به یک قاسم سلیمانی شوند.

وی با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران بیان داشت: شهادت، ثمره و پاداش مجاهدت و مبارزه خالصانه با دشمن بیرونی و ‌درونی است مه خداوند متعال به مجاهدان راستین عطا می‌نماید.

حجت‌الاسلام عباسی ابراز کرد: شهادت نشانه صداقت، اخلاص و پایداری در صراط مستقیم است که تنها نصیب رادمردان و شایستگان می‌شود؛ سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله شهیدانی است که به درازای عمر انقلاب اسلامی در جبهه حق مجاهدت نمود و در حساس‌ترین و سخت‌ترین صحنه‌های نبرد حضور یافت و بزرگترین ضربات مهلک را بر پیکر استکبار جهانی وارد کرد.

وی تاکید کرد: حضرت امام می‌فرماید «بکشید ما را. ملت ما بیدارتر می‌شود». آری ما را بکشید. ملت ما عزتمندتر از گذشته می‌شود و عزم ما در مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مظلومین عالم مصمم‌تر می‌شود؛ بکشید ما را که تعهد ما در دفاع و تحقق آرمان‌های اسلام، امام و رهبری بیشتر می‌شود و انسجام و وحدت ملی ما -در عین اختلاف نظر در بعضی حوزه‌ها- تقویت می‌شود.

عباسی عنوان داشت: ترور آن‌هم به صورت هوایی و با به‌کارگیری پهباد و هلیکوپتر نشانه ترس، ضعف و زبونی امریکای جنایتکار از رویارویی مستقیم و‌ مقابله با میدان جنگ بود؛ امروز سردار سلیمانی، اسطوره جاوید جهاد و شهادت در قهقهه‌ای مستانه به لقاالله رفته و نزد حضرت باری‌ تعالی «ان ربهم یرزقون» شده است.

وی تبیین کرد: شهادت سردار شهید سلیمانی چهره او را در نزد اولیای الهی و صالحان و مجاهدان در راه حق جاودانه و ‌ماندگار و چهره قاتلان او را منفورتر و زشت‌تر ساخته و زمینه اتحاد تمامی انسان‌های آزاده، حق‌جویان ظلم‌ستیز و عاشقان و دلباختگان این سردار دلها و سرباز وطن در سراسر کشور و عالم فراهم اورده است.

علی‌محمد عباسی تصریح کرد: بی‌شک این شهادت ملت ایران و مجاهدان جبهه مقاومت منطقه را در مبارزه با آمریکا و اصحابش مصمم‌تر و مقاومت‌تر خواهد ساخت و امید است که با اراده خداوند قادر قهار گامی بلند به سوی محو ظلم و جور در سراسر گیتی برداشته و زمینه‌ساز ظهور اخرین منجی عالم بشریت باشد.

وی تاکید کرد: امریکایی‌ها اگر خود از منطقه بیرون نروند با تابوت خارج خواهند شد؛ شهادت سرباز ولایت و امت اسلام برایمان تلخ و دشوار است اما به برکت مجاهدان راستین راه خدا در اقصیٰ نقاط عالم انتقام سختی در انتظار جنایتکاران و ‌مستکبرین امریکایی و ‌صهیونیسی خواهد بود که کام دوستان را شیرین و کام دشمنان را تلخ‌تر خواهد نمود.

حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی ابراز کرد: این شهادت پرافتخار را به حضرت بقیه‌الله اعظم و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری آیت‌الله امام خامنه‌ای، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، تمام ارادتمندان به شهید والا مقام در اقصیٰ نقاط عالم و همه دانشگاهیان و مجاهدان علم و اندیشه و خانواده صبور آن حضرت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای ان شهید عزیز و همراهانش از محضر پروردگار بالاترین درجات را مسألت دارم.

خبرنگار: میرزایی
عکس: سواری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست