پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۳۹۷
|
کد خبر: ۳۴۸
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر احمد خامسان را به سمت "سرپرست دانشگاه بیرجند" منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش بسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر خامسان آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه بیرجند منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت های استان و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر احمد خامسان متولد سال ۱۳۴۵ در شهر بیرجند، فارغ التحصیل کارشناسی روان‌شناسی بالینی و کارشناسی ارشد روان‌شناسی تربیتی از دانشگاه تهران و دکتری روان‌شناسی از دانشگاه یورک انگلستان می باشد. وی در حال حاضر دانشیار گروه روان‌شناسی دانشگاه بیرجند است. دکتر خامسان تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۱۰۰ پایان نامه کارشناسی ارشد را برعهده داشته، حدود ۳۴ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر منتشر کرده و همچنین تعداد زیادی مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی ارایه کرده است. افزون بر این، وی در انجمن‌های علمی و حرفه‌ای مرتبط با رشته تحصیلی خود عضویت دارد.

سوابق علمی و اجرایی دکتر خامسیان شاملِ عضویت در هیأت امنای دانشگاه‌های خراسان جنوبی، مدیر مرکز مشاوره و درمان دانشگاه، مدیر گروه، معاون آموزشی دانشکده، راه‌اندازی آزمایشگاه‌های روان‌شناسی، طرح تفکیک و راه‌اندازی دانشکده روان‌شناسی و علوم‌تربیتی، مدیر اتاق فکر استان خراسان جنوبی، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه، عضویت در شوراهای متعدد دانشگاه است.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه