پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۹۴
|
کد خبر: ۳۵۱۹
دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور پیامی، فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش بسنا، متن این پیام بدین شرح است:

«قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زهَقَ الْبَاطِل إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» (اسراء: ۸۱)

روزهای فجر انقلاب، شروع یک نقطۀ عطف تاریخی برای مردمان آزادی‌خواهی است که با گام‌های استوار و با استعانت از رهنمودهای، امام خمینی(ره)، برگ‌های زرّینی را در کتاب پرشکوه ایران بزرگ، رقم زدند. انقلاب اسلامی ایران که به برکت وجود مبارک حضرت امام خمینی(ره) در یکی از تاریخی‌ترین نقطه‌های تمدن بشری به وقوع پیوست همانند خورشیدی تابناک، چشم تمام متفکران و اندیشمندان جهان را خیره ساخت و چراغ امیدی شد در کورسوی ظلم و بی‌عدالتی‌های جهان.

بی‌هیچ تردیدی ظلم‌ستیزی، آزادی‌خواهی و مبارزه با استکبار، یکی از مهم‌ترین پیام‌های فرامکانی و فرازمانی اسلام است که امرزه یگانه پرچم‌دار آن ایران اسلامی است؛ و البته به همین دلایل کشور بزرگ ایران در عمر پربرکت انقلاب اسلامی مورد هجمه‌های همه‌جانبۀ کشورهای ظالم و مستبد جهان قرار گرفته است.

اینک که در آستانۀ طلوع فجر دیگری از انقلاب هستیم اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان دانشگاه بوعلی‌سینا، ایام مبارک و خجستۀ دهۀ فجر انقلاب را به استادان گرامی، کارکنان دانشگاه و دانشجویان فهیم و فرهیختۀ دانشگاه بوعلی سینا و آحاد مردم سرزمین ایران تبریک عرض نمایم و نیک می‌دانم آینده‌ ای روشن در جهت تحقق اهداف این انقلاب و اعتلای ایران اسلامی، در انتظار سرزمین مقدس ایران خواهد بود. عزّت، اقتدار و سربلندی این مرز و بوم را از پیشگاه خداوند منّان آرزومندم.

یعقوب محمدی‌فر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست