پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۷۱
|
کد خبر: ۳۵۲۲
سی و ششمین جلسه هم‌انديشي رؤساي دانشكده‌هاي اقماري دانشگاه بوعلی‌سینا، با حضور دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

سی و ششمین جلسه هم‌انديشي رؤساي دانشكده‌هاي اقماري دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسنا، سی و ششمین جلسه هم‌انديشي رؤساي دانشكده‌هاي اقماري دانشگاه بوعلی‌سینا، با حضور دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

در اين جلسه ابتدا دکتر محمدجعفر بنی اردلان مشاور رئیس و رئیس پردیس دانشکده های اقماری گزارشی از وضعیت کلی دانشکده های اقماری ارائه دادند.

سپس دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجويي دانشگاه به برخي از مسائل حوزه معاونت دانشجويي پرداختند.

وی عنوان داشت: بايد با درك اقتضاعات زماني و مكاني مسائل دانشجويي را از حالت سنتي خارج كنيم.

وی حل مشكلات را مستلزم ايجاد مديريت چابك دانسته و بيان کرد: رؤساي دانشكده هاي اقماري با تلاش در جهت ايجاد امكانات رفاهي و پركردن اوقات فراغت دانشجويان احساس مقايسه و تبعيض بين دانشجويان دانشكده هاي اقماري و دانشجويان پرديس اصلي دانشگاه را به حداقل برسانند.

نقدی خاطرنشان کرد: دانشگاه بايد نيازها و الزامات دانشجويان را درك كند و جهت گيري دانشگاه، ايجاد نشاط و اميد و حفظ حرمت دانشجو همراه با حريم قانوني باشد.

وی اضافه کرد: بايد از برخوردهاي سليقه اي جلوگيري كنيم و حتي الامكان دانشجو را به سمت دانشگاه جلب نمائيم؛ در بحث فضاي مجازي در دانشگاه اين فضا هم مي تواند فرصت باشد و هم تهديد و بايد با تلاش بيشتر اين تهديد را به فرصت تبديل كرد.

معاون دانشجویی دانشگاه گفت: در حوزه تغذيه هم با استفاده از تجربه دانشگاه هاي ديگر نظير دانشگاه تبريز، دانشگاه فردوسي مشهد و ... با استفاده از بخش خصوصي مي توان توفيقات بيشتري داشت.

وی اذعان داشت: در حوزه مشاوره و سلامت تمام دانشكده هاي اقماري بايد با اختصاص اتاق مشاوره از كارشناس مشاوره استفاده نمايند و بايد تلاش شود با افزايش امكانات و پركردن اوقات فراغت شخصيت اين دانشجويان را حفظ كنيم.

در پايان جلسه نيز هريك از رؤساي دانشكده هاي اقماري گزارشي از دانشكده خود بيان داشتند.

خبرنگار: بازوند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو