پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۲۱
|
کد خبر: ۳۵۲۹
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه ما و تذکر به خودمان است؛ این وظیفه‌ای است که ما بر حسب ایرانی‌بودن -خالی از هرگونه شعار- بر گردن خود می‌دانیم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در دیدار با خانواده شهید محمد هدایت‌پوریانی که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، گفت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه ما و تذکر به خودمان است؛ این وظیفه‌ای است که ما بر حسب ایرانی‌بودن -خالی از هرگونه شعار- بر گردن خود می‌دانیم.

وی افزود: بسیاری از شهدا جوان بودند و به دستور امام راحل و برای خدمت به کشور از خانواده و جان خود گذشتند؛ این‌که ما به مزار شهدا یا به منزل شهدا می‌رویم به جهت یادآوری و تذکر به خود است.

محمدی‌فر بیان داشت: چیزی که امروز مشخص است، نشان داده‌است که در این چهل و یک سال چه کسانی کشور را نگه داشته‌اند و در این سال‌ها بارِ کشور بر دوش چه کسانی بوده‌است؛ چهل‌ساله‌های ما انقلاب را ندیده‌اند و سی‌ساله‌های ما نمی‌دانند انقلاب چیست. ما با پاسداشت، یادآوری، ذکر و بزرگداشت نام شهدا می‌توانیم به جوانان و نسل جدید این‌ها را نشان دهیم.

وی خطاب به خانواده شهدا اذعان کرد: ما توجه ویژه‌ای نسبت به شهدا، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها داریم و از زحمات، صبر، حوصله، احساس مسؤولیت شما و شهدا تشکر می‌کنیم.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا خاطرنشان کرد: دِین شهدا و جانبازان نسبت به مردم فراموش‌نشدنی است و نباید هیچ‌وقت آن‌را فراموش کنیم؛ متاسفانه ما به سادگی تاریخ و بحث ایثارگری شهدا را فراموش می‌کنیم.

یعقوب محمدی‌فر تبیین کرد: مسؤولیت در این زمان و شرایط بسیار سخت است؛ جبهه فرهنگی از سویی و جبهه اقتصادی از سوی دیگر شرایط را سخت کرده است. اکنون در بخش اقتصادی جنگ جدی است و امیدوارم که بتوانیم از این شرایط نیز عبور کنیم.

خبرنگار: میرزایی

عکس: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست