پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۰۷
|
کد خبر: ۳۵۵۵
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه بوعلی سینا گفت: حمایت از همکاران در حوزه کارمندی یکی از وظایف ما است. مهم‌ترین دارایی یک سازمان منابع انسانی آن است که ما باید حواس‌مان به آن باشد؛ منابع انسانی بر عکس منابع دیگر -که باکارکردن فرسوده می‌شوند- هر چقدر بیشتر کار کنند، باتجربه‌تر می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسن علی‌عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه در مراسم تجلیل از بازنشستگان و کارمندان نمونه و مراسم گرامیداشت دهه فجر که در سالن شهید چمران برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز میلاد حضرت فاطمه، ‌روز زن و ‌روز مادر گفت: در کنار این تبریکات باید جوانمردی‌هایی که سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی انجام دادند را فراموش نکنیم؛ ایشان یک سربار بودند‌ که هیچ‌کدام از ما توانمندی‌ها و جوانمردی‌های ایشان را فراموش نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بنده از زحمات بازنشستگانی که طی سال جاری بازنشسته می‌شوند، تشکر می‌کنم؛ ما همچنین از خانواده‌های آن‌ها نیز باید تشکر کنیم زیرا خدمت درست حمایت خانواده را می‌طلبد.

حسن علی‌عربی بیان کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا در مسیر پیشرفت قرار گرفته و ما جایگاه داخلی و بین‌المللی‌مان بهتر شده است؛ امیدواریم بعدها وارد بحث‌های دانشگاه کارافرین و بعد دانشگاه تصمیم‌ساز شویم.

وی تبیین کرد: اگر به وجود سرداری مانند سردار سلیمانی افتخار می‌کنیم -که تعدادشان کم هم نیست- و‌ می‌خواهیم ایشان را الگوی خود قرار دهیم باید اخلاق‌مداری داشته باشیم.

دکتر علی‌عربی یادآور شد: ما در روزهای آتی پویش درختکاری داریم؛ از دانشگاه انتظار می‌رود که در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و ... پیشرو باشد که نیاز به همکاری و مشارکت دارد.

وی تشریح کرد: حمایت از همکاران در حوزه کارمندی یکی از وظایف ما است. مهم‌ترین دارایی یک سازمان منابع انسانی آن است که ما باید حواس‌مان به آن باشد؛ منابع انسانی بر عکس منابع دیگر -که باکارکردن فرسوده می‌شوند- هر چقدر بیشتر کار کنند، باتجربه‌تر می‌شود.

حسن علی‌عربی تصریح کرد: ما طی سال ۹۸ حدود ۴۹ نفر بازنشسته خواهیم داشت که گروهی از آن‌ها بازنشسته شده‌اند و مابقی تا پایان سال بازنشسته خواهند شد؛ همچین در سال ۹۶ ما ۲۹ نفر و در سال ۹۷ ما ۴۵ نفر بازنشسته داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بازنشستگان به دلیل کمبود جایگزین مناسب، برای کارمندانی که باقی مانده‌اند حجم کار اضافه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و ‌پشتییانی دانشگاه ابراز کرد: اگر با وحدت و همدلی کارمان را انجام دهیم، هم‌ خودمان خوشحال خواهیم بود و‌ هم دانشگاه پیشرفت خواهد کرد؛ باید بدانیم کار دانشگاه لنگ نمی‌ماند شاید وظیفه شخصی به گردن دیگری بیفتد. خواهش می‌کنم در هر بخشی که هستید کار خود را به درستی انجام دهید.

وی اشاره کرد: طی صحبت‌های انجام شده، دانشگاه ممکن است بودجه خود را کامل بگیرد که امیدوارم این اتفاق بیفتد و‌ ما دیگر بدهی به همکاران نداشته باشیم.

علی‌عربی در پایان خطاب به بازنشستگان تبیین کرد: بازنشستگی پایان کار سازمانی نیست بلکه ورود به مرحله جدید سازمانی است؛ امیدوارم بتوانیم همچنان از خدمات و تجربه‌های شما استفاده کنیم.

خبرنگار: میرزایی
عکس: شاهمرادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست