پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۷۳
|
کد خبر: ۳۵۸۱
پیرو اظهار نگرانی دانشجویان در خصوص انتشار ویروس کرونا و پیگیری بسنا، هماهنگی روسای دانشگاه بوعلی‌سینا و علوم پزشکی همدان برای تست موارد مشکوک دانشجویان به کرونا صورت گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، پیرو اظهار نگرانی دانشجویان در خصوص انتشار ویروس کرونا و پیگیری بسنا، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا طی تماس تلفنی با دکتر رشید حیدری‌مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، جوانب این مسائل را بررسی کردند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این تماس تلفنی ضمن رد تشخیص مثبت کرونا در همدان، بر انجام اقدامات ضروری در بخش‌های درمانی استان تاکید نموده و اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع بخش‌های درمانی، هر نوع علائم ظاهری مشابه کرونا که گزارش شود را به سرعت بررسی می‌کنند و آزمایش‌های لازم را در موارد ارجاع، انجام می‌دهند، که تاکنون هیچ‌کدام از موارد بررسی‌شده مثبت نبوده است.

وی افزود: با وجود این، دانشگاه علوم پزشکی موکدا از تمامی شهروندان درخواست می‌نماید اقدامات احتیاطی را مد نظر داشته باشند.
در این تماس تلفنی، مسوولین دو دانشگاه هم بر رعایت و نظارت مستمر بر بهداشت سرا‌های دانشجویی، سلف‌های دانشجویی و سایر اماکن عمومی دانشگاه تاکید کرده و از دانشجویان محترم هم خواستند، توصیه‌های ارائه شده در این رابطه را رعایت نمایند.

خبرنگار: اسماعیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست