پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۳۰
|
کد خبر: ۳۶۰۸
دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور پیامی، ولادت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
به گزارش خبرنگار بسنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«حقُّ علیٍّ علی هذهِ الاُمّةِ کحَقِّ الوالِدِ علی وَلَدِهِ»: حقّ علی بر این امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش.(پیامبر ص)

قدسیان بر فراز عرش، آیاتِ یاسین را زمزمه می‌کردند و کائنات، طلوع خورشیدِ عدالت و مردانگی را انتظار می‌کشید و کعبه، در برابر قبلۀ قدم‌های او به نماز ایستاده بود. ماه مبارک رجب گم‌شده‌اش را می‌طلبید و دین محمد (ص) چشم وچراغش و امامش را. امام علی (ع) آیت خداوند در زمین و مظهر عدالت و مردانگی و شجاعت، بزرگ‌مردی که ولادتش در کعبه بود و شهادتش در عبادتگاه خداوند.

بی تردید ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بارانِ جود و بخشایش لایزال الهی برای سیراب شدنِ انسان‌های تشنۀ حقیقت و معرفت خداوند بود. رفتار و سیرۀ آسمانی و گفتار روشنگرِ ایشان در تمام اعصار و روزگاران چراغ هدایتی شد برای همگان.

اینجانب سالروز ولادت امیر مؤمنان حضرت امام علی(ع)، اسوۀ اندیشه‌ورزان و پشت و پناه دین محمد(ص) را که در تقویم به عنوان بزرگداشت و پاسداشت مقام مرد و روز پدر نام‌گذاری شده است، خدمت همۀ مردان، پدران و آزادگان ایران و جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است همۀ مردان و مردمان ایران با استعانت از خداوند منان، و سرلوحه قرار دادن سیرت علی(ع) در تمام مراحل و ابعاد زندگی و در امر خدمتگزاری به اسلام و ایران و انقلاب موفق باشند.

با آرزوی توفیقات روز افزون
دکتر یعقوب محمدی‌فر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست