پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۹۸
|
کد خبر: ۳۶۱۰
دکتر فرهاد سراجی عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا، برای سومین دوره متوالی و با حکم معاون آموزشی وزیر علوم، به عضویت کارگروه تخصصی آموزش عالی الکترونیکی منصوب شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، دکتر فرهاد سراجی عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا را به عضویت کارگروه تخصصی آموزش عالی الکترونیکی منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر فرهاد سراجی
عضو محترم هیئت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا

با سلام و احترام؛

در اجرای آئین‌نامه شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و اجرای شیوه‌نامه تشکیل و فعالیت کارگروه تخصصی آموزش عالی الکترونیکی؛ به موجب این حکم، جنابعالی را که از دانش و تجربه لازم برای حضور در عرصه تصمیم‌سازی، مشاوره در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در حوزه آموزش عالی و یادگیری الکترونیکی برخوردار هستید؛ برای مدت ۲ سال به عضویت کارگروه تخصصی آموزش عالی الکترونیکی منصوب می‌نمایم.

آنچه که مورد تأکید است، توجه و تمرکز به امور مربوط به مطالعه و تنظیم برنامه‌های آموزشی و درسی، گسترش رشته و دوره‌های تحصیلی، هدایت برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مرتبط با آموزش الکترونیکی، ترکیبی، مجازی و تصمیم‌سازی در این حوزه است.

امید است با استعانت از خداوند متعال، بهره‌گیری از تمامی توان و شایستگی‌های حرفه‌ای خود و تعامل و هم‌اندیشی با صاحب‌نظران و اعضای کارگروه، در اعتلای کیفیت آموزش عالی کشور موفق باشید.

با آرزوی توفیق الهی
علی خاکی صدیق
معاون آموزشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش