پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۱۵
|
کد خبر: ۳۶۲۴
سی و نهمین جلسه هم‌اندیشی روسای دانشکده‌های اقماری با رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، در راستای بررسی و انجام امورات جاری برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، در این جلسه دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا درخصوص ایفای نقش فعال دانشگاه در امور اجتماعی و اهمیت سپردن امور مهم به دانشگاه به منظور رفع مشکلات توسعه کشور اشاره نمود.

وی همچنین به تلاش‌ها و رایزنی صورت گرفته در راستای رفع تنگنا‌های مالی پیش‌رو پرداخته و در ادامه نیز به لزوم ارزیابی وضع موجود و چشم‌انداز آینده در دانشکده‌های اقماری اشاره کرد.

در این جلسه دکتر حسن علی‌عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه به رفع فوری مسائل مبتلابه در دانشکده‌های اقماری پرداخت و به اهمیت قانون‌مداری در طرح نیاز‌ها تاکید نمود.

در ادامه جلسه دکتر محمدجعفر بنی‌اردلان مشاور رئیس و رئیس پردیس دانشکده‌های اقماری به موفقیت‌های دانشکده‌های اقماری دانشگاه بوعلی‌سینا پرداخته و به اهم فعالیت‌های صورت گرفته در طی یک سال گذشته اشاره نمود.

در پایان نیز روسای دانشکده‌های اقماری به بیان مشکلات و برنامه‌های پیش‌روی دانشکده خود پرداخته و از نظرات و قول پیگیری رئیس دانشگاه بهره‌مند شدند.

خبرنگار: بازوند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست