پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۸۱
|
کد خبر: ۳۶۵۰
جامعه اسلامی دانشجویان ۸ دانشگاه کشور در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار پیگیری مجدانه با هتک حرمت کنندگان حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان ۸ دانشگاه کشور در نامه‌ای به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه خواستار پیگیری مجدانه با هتک حرمت کنندگان حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) شدند.

متن نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم قوه قضاییه، جناب آقای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛ همانطور که جنابعالی مستحضر هستید در روز‌های گذشته عده‌ای متحجر و متظاهر به دین به حرم‌های مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و امام رضا علیه السلام هجوم برده و با هتک حرمت به آستان مقدس فرزندان پیامبر (ص)، اقدام به شکستن درب حرم‌ها نموده اند.

گذشته از آن چیزی که دل جماعت دیندار و انقلابی را به درد آورده، جهل و خرافات این عده بوده که سبب بدبینی مردم به دین و تهیه‌ی خوراک رسانه‌ای برای ضدانقلاب درجهت تمسخر تشیع و اسلام شده است.

درشرایط کنونی کشور که هرکس میتواند ناقل ویروس کرونا باشد، تجمع این عده که هرکدام از آن‌ها میتوانند ناقل باشند و افراد دیگری را نیز آلوده کنند، میتواند منجر به فاجعه‌ای عظیم شود و مرگ عزیزانمان را در پی داشته باشد؛ لذا از شما خواستاریم با این جماعت جاهل که تیشه در دست گرفته و ریشه‌ی دین را میزنند، به دلیل بردن آبروی اسلام و انقلاب، هتک حرمت به آستان مطهر قدس رضوی و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، بی توجهی به قانون با وجود هشدار‌ها و اخطار‌های فراوان، به خطر انداختن جان صد‌ها نفر از مردم بی گناه و توهین به سران و مسئولان کشور، برخورد جدی و انقلابی صورت گیرد تا بار دیگر شاهد این چنین رفتار‌های سرخود و قانون ستیز نباشیم. باشد که تسلایی شود بر دل مردم بی گناه و دلسوزان واقعی دین و انقلاب.

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو